آمبولانس، جان یک نفر را گرفت!

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، در حادثه تصادف شدید آمبولانس با کامیون در این کلانشهر تکنسین اورژانس جان باخت و دو بیمار و راننده آمبولانس به شدت مصدوم شدند.
تصویر آمبولانس، جان یک نفر را گرفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدهادی قانع عصر چهارشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۱۶ , ۳ دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، به‌دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در حوالی روستای مهارلو اعزام کرد.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل دو بیمار (دو خانم جوان)، راننده خودرو و تکنسین خانم ۴۰ ساله اورژانس حین حرکت در مسیر به علت نامعلوم به‌ شدت با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: به‌ دنبال وقوع این تصادف شدید خودروی آمبولانس واژگون و سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن ایمنی کامل محور و کشیدن نوار هشدار دهنده مصدومان حادثه را به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند متاسفانه تکنسین خانم ۴۰ ساله در دم جان باخت و سه مصدوم دیگر شامل دو خانم بیمار آمبولانس و راننده به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان و نجاتگران پس از پاک سازی کامل و انتقال خودرو به محل امن به عملیات خود خاتمه دادند.

401605