جیمز باند بعدی سیاهپوست خواهد بود؟

ادریس از مدت‌ها قبل در حال مذاکره است تا در دوران جدید داستان «جیمز باند» نقشی بازی کند.
تصویر جیمز باند بعدی سیاهپوست خواهد بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، «ادریس البا» بار دیگر برای بازی در نقش «جیمز باند» با تهیه‌کنندگان چندگانه وارد مذاکره شده است. «باربارا بروکلی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های «مأمور ۰۰۷» پیش‌تر تأیید کرده بود که این بازیگر ۴۹ ساله «بخشی از گفتگوها» برای انتخاب «جیمز باند» بعدی است.

ستاره «لوتر» (Luther) در گذشته برای بازی در نقش یک شخصیت شرور دنیای باند اظهار تمایل کرده بود، اما «سان» به تازگی گزارش داده است که او در تحقیقات تهیه‌کنندگان به یکی از اولویت‌ها تبدیل شده است.

یکی از منابع «سان» می‌گوید: «ادریس از مدت‌ها قبل در حال مذاکره است تا در دوران جدید داستان «جیمز باند» نقشی بازی کند و سال گذشته برای یک نقش ضدقهرمان بررسی شده بود. با این حال، گفتگو در مورد بازی او در نقش اصلی دوباره آغاز شده و تهیه‌کنندگان پس از تحقیقات علمی و محرمانه در بازار متوجه شده‌اند که او چقدر می‌تواند محبوب باشد. او در میان گروهی متنوع از سینماگرانی که به این تحقیقات دعوت شده بودند رتبه بالایی کسب کرد. آن‌ها نمی‌خواستند او را به عنوان دشمن [«جیمز باند»] ببینند – می‌خواهند قهرمان فیلم باشد.»

بروکلی در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که با وداع «دنیل کریگ» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die)، باید «تصمیم مهمی» بگیرد: «مسئله تنها انتخاب بازیگر برای یک نقش نیست. در مورد بازنگری کلی مسیری است که می‌رویم.»

این تهیه‌کننده در مصاحبه دیگری با پادکست «کال کرو» گفته بود: «ادریس را می‌شناسیم، و با او دوست هستیم، بازیگر بسیار بزرگی است. و می‌دانید، بخشی از گفتگوها بوده، اما وقتی یک نفر هوز در این جایگاه قرار داشته باشد، گفتگو همیشه دشوار است.» بروکلی اضافه کرده بود که عجله‌ای برای انتخاب بازیگر بعدی وجود ندارد و پس از اکران «وقتی برای مردن نیست» برای نقش «جیمز باند» تصمیم‌گیری خواهد شد. «هنری کویل»، «ریچارد مدن» و «تام هاردی» دیگر گزینه‌های جانشینی با کریگ خواهند بود.

401340