رقابت ۳۱ استعداد برتر برای فینالیست‌شدن

مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» کی پخش می شود؟

اولین قسمت از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، استثنائا به دلیل مسابقه حساس فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، جمعه ۲۳اردیبهشت، بعد از خبر ساعت ۲۲، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد
تصویر مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» کی پخش می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی، با پایان دور مقدماتی مسابقه استعدادیابی عصرجدید، این رقابت تلویزیونی به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده و ۳۱ اجرای راه‌یافته به این مرحله در قالب ۶ برنامه به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت، ۶ فینالیست فصل سوم با انتخاب و رای نهایی مردم، به قسمت پایانی و فینال برسند.

اولین قسمت از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، استثنائا به دلیل مسابقه حساس فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، جمعه ۲۳اردیبهشت، بعد از خبر ساعت ۲۲، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد تا رقابت استعدادهای برتر ایران وارد دور تازه‌ای شود.

شنبه همین برنامه بعد از مسابقه فوتبال، تکرار و یکشنبه، قسمت دومِ نیمه‌نهایی پخش می‌شود. برنامه‌هایی که بینندگان از پایان پخش هر قسمت ، ۱۰۰ ساعت فرصت دارند تا با رای خود، اجرای محبوب‌شان را راهی فینال کنند. از هفته آینده، شیوه پخش عصرجدید به شکل قبلی بازخواهد گشت و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، علاقمندان می توانند منتظر ادامه پخش مرحله نیمه‌هایی باشند.

396790