«نیکلاس کیج» ادای «جمشید هاشم‌پور» را در آورد!

گویا سریال «نیسان آبی» را خارجی‌ها هم دیده‌اند و از ما یاد گرفتند که در یک فیلم جدید هالیوودی، نیکلاس کیج را در نقش خودش بازی دادند!
تصویر «نیکلاس کیج» ادای «جمشید هاشم‌پور» را در آورد!

به گزارش سایت خبری پرسون، چندی پیش سریالی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد به نام «نیسان آبی» با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری و به کارگردانی منوچهر هادی. در این سریال کمدی آقای جمشید هاشم‌پور در نقش خودش ظاهر شده بود که یکی از شخصیت‌های سریال عاشقانه او را دوست داشت و... بگذریم. گویا این سریال را خارجی‌ها هم دیده‌اند و از ما یاد گرفتند که در یک فیلم جدید هالیوودی، نیکلاس کیج را در نقش خودش بازی دادند!

فیلم «مسئولیت سنگین استعداد فراوان» (یا: وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم) محصول سال 2022 آمریکا، داستان یک بازیگر سرشناس به نام نیک کیج (با بازی نیکلاس کیج) است که به خاطر شرایط مالی بدش طمع کرده و در ازای دریافت یک میلیون دلار، حاضر می‌شود در جشن تولد یکی از طرفداران ثروتمندش شرکت کند. اما نیک متوجه می‌شود که این طرفدار میلیاردر، یک خلافکار بین‌المللی و سلطان تجارت مواد مخدر مکزیک است. از این‌جا به بعد او مجبور می‌شود که با این چالش روبه‌رو شود و البته با تقلید از استاد هاشم‌پور، از فنون رزمی هم بهره می‌برد! (برای تماشا کلیک کنید)

نیکلاس کیج 58 ساله، دوران پر فراز و نشیبی را در بازیگری تجربه کرده است. او که برادرزاده کارگردان بزرگ تاریخ سینما فرانسیس فورد کاپولاست، تا کنون یک اسکار و یک جایزه گلدن گلوب گرفته ولی در کنار این‌ها 5 بار هم نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر سال برای چندین فیلم شده است! فیلم «وزن غیرقابل تحمل...» که در مدت اکرانش با بازخوردهای خوب منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده، یک اکشن کمدی، جنایی است که علاوه بر نیکلاس کیج که بازی خوبش تحسین همگان را برانگیخته، پدرو پاسکال هم در آن نقش‌آفرینی می‌کند. اگر می‌خواهید 100 دقیقه لذتبخش را با دیدن یک فیلم کمدی ولی پر از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را از لینک زیر تماشا کنید.

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است با مبلغ بسیار کمی یک اشتراک بخرید تا ضمن دسترسی نامحدود به تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال»، اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء محاسبه شود.

منبع: آخرین خبر

401046