خرید پمپ آب برای ساختمان با بهترین قیمت در سولار مکانیکال

امروزه به منظور افزایش فشار آب در ویلا ها، آپارتمان ها پمپ آب خانگی استفاده می شود..
تصویر خرید پمپ آب برای ساختمان با بهترین قیمت در سولار مکانیکال

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه به منظور افزایش فشار آب در ویلا ها، آپارتمان ها پمپ آب خانگی استفاده می شود. البته عوامل مختلفی در خرید پمپ آب برای ساختمان تاثیر گذار هستند که می‌ توان به تعداد شیرها، متراژ واحد، تعداد طبقات اشاره کرد. پمپ خانگی با کلید اتوماتیک یا با مخازن انبساط و … از انواع پمپ آب برای ساختمان هستند. پمپ آب های خانگی در توان های مختلفی اعم از یک اسب و نیم اسب و سایر توان های دیگر تولید می شوند. به جهت تقویت فشار آب یا بالا بردن فشار آب از موتور پمپ آب خانگی استفاده می شود که انواع و کاربردهای متعددی دارند. همانطور که از نام پمپ آب خانگی مشخص است به منظور افزایش فشار آب سایر طبقات ساختمان استفاده می شود.

خرید پمپ آب ساختمان

انواع پمپ آب خانگی بر اساس توان کدام است؟

خرید پمپ آب برای ساختمان

در حین خرید پمپ آب برای ساختمان بسته به نیاز خود باید از انواع مختلف پمپ یکی از کاربردی ترین را انتخاب کنید.

انواع پمپ آب:

  • پمپ آب جتی
  • پمپ آب بشقابی
  • بوستر پمپ خانگی
  • پمپ سانتریفیوژ
  • پمپ خانگی با کلید اتوماتیک
  • پمپ خانگی با مخزن انبساط

پمپ تقویت فشار آب خانگی بر اساس توان در انواع مختلف ارائه شده اند برای مثال اگر ساختمان شما یک طبقه 150 متری است باید پمپ آب نیم اسب بخار را برای آن در نظر بگیرید.

اگر ساختمان شما 6 واحد و سه طبقه است و هر واحد آن 75 متر متراژ دارد باید پمپ آب یک اسب بشقابی برای آن در نظر بگیرید تا میزان آب مورد نیاز شما را تامین کند.

اگر ساختمان شما چهار طبقه است و متراژ هر واحد 68 متر می باشد پمپ آب خانگی یک اسب جتی برای ساختمان 4 طبقه مناسب است.

همچنین برای ساختمان های پنج طبقه حداکثر متراژ هر واحد 100 متر است و دارای 14 واحد می باشد باید پمپ آب دو اسب بخار تهیه کنید.

خرید پمپ آب برای ساختمان

خرید پمپ آب برای ساختمان

همیشه مشتریان در خرید پمپ آب برای ساختمان با دو گزینه ارزان ترین پمپ و بهترین برند مواجه هستند. برخی از مشتریان به دلیل نداشتن بودجه کافی و مسائل اقتصادی مایل اند پمپ آب خانگی را با قیمت ارزان خریداری کنند. برخی افراد در حین خرید پمپ آب تنها به کیفیت محصول توجه دارند. توجه کنید که هر هفت یا هشت سال یک بار باید پمپ آب را تعویض کنید پس برای خرید پمپ آب برای ساختمان تنها کیفیت را در نظر قرار دهید در واقع برای شما باید کیفیت نسبت به قیمت اولویت داشته باشد. همانطور که یک بار اشاره کردیم عوامل متعددی در خرید پمپ آب برای ساختمان دخیل هستند که بهتر است این عوامل را در نظر بگیرید سپس اقدام به خرید کنید. به طور مثال میزان مصرف آب از عوامل تاثیر گذار در خرید پمپ آب برای ساختمان است. اگر میزان مصرف آب در ساختمان شما زیاد است باید پمپ آب خانگی خریداری کنید تا توان بالایی داشته باشد و بتواند میزان آب مورد نیاز ساختمان شما را تامین کند.

پمپ آب با کلید اتوماتیک مناسب استفاده خانگی

اگر به دنبال پمپ آبی با هزینه کمتر می گردید می توانید در حین خرید پمپ آب برای ساختمان پمپ خانگی با کلید اتوماتیک را مد نظر قرار دهید. توجه کنید که برای استفاده از پمپ خانگی با کلید اتوماتیک باید میزان باز و بسته شدن شیر در نظر بگیرید. هر بار که شیر باز و بسته می شود پمپ خانگی با کلید اتوماتیک استارت می زند و شروع به کار می کند. بنابراین اگر میزان مصرف آب در ساختمان شما زیاد است نباید پمپ خانگی با کلید اتوماتیک را خریداری کنید. در فروشگاه سولار مکانیکال یک نوع پمپ خانگی با مخزن انبساط موجود است که از دیگر مدل های پمپ آب مناسب استفاده خانگی است که نسبت به سایر مدل های دیگر تعداد دفعات کنترل و سرویس کردن آن زیاد است. در پمپ خانگی با مخزن انبساط اندازه منبع انبساط به میزان آب مصرفی بستگی دارد. اجزای پمپ آب خانگی با مخزن شامل کلید اتوماتیک، پنج راهی، منبع انبساط و درجه است.

خرید بهترین پمپ آب برای آپارتمان های 1 تا 7 طبقه

در حین خرید پمپ آب باید توان پمپ را در نظر بگیرید. شما می توانید بر روی تمام دستگاه های پمپ خانگی توان آن ها را مشاهده کنید که با علامت مخفف HP نمایش داده شده است. آبدهی یا دبی پمپ آب با علامت Max Q درج شده و محاسبه مقدار دبی بر حسب لیتر بر دقیقه است. البته بر روی برخی از پمپ ها علامت به شکل دیگری نشانه گذاری شده است، به طور مثال بر اساس متر مکعب بر ساعت محاسبه می شوند. هد پمپ آب خانگی بر روی تمامی پمپ های آب خانگی وجود دارد و علامت اختصاری هد پمپ آب خانگی Max. h است. به طور مثال هد پمپ آب مناسب برای ساختمان های هفت طبقه 65 تا 70 متر دارند. پمپ آب خانگی تک واحدی مناسب خانه های یک طبقه است. اما قبل از خرید پمپ آب برای ساختمان حتما علت افت فشار آب را پیدا کنید، زیرا ممکن است به دلیل مشکل در لوله کشی ساختمان یا نشتی لوله آب ساختمان باشد.

خرید پمپ آب برای ساختمان های 4 طبقه و 5 طبقه

بیشتر میزان خرید پمپ آب برای ساختمان های 4 طبقه و پنج طبقه است. مناسب ترین پمپ آب خانگی برای این گونه ساختمان ها پمپ آب جتی است. اگر ساختمان شما چند واحدی است باید از پمپ آب دو پروانه استفاده کنید.

ساختمان های تک واحدی 4 طبقه باید از پمپ آب از نوع تک اسب بخاری استفاده کنند. ساختمان های 2 واحدی 4 طبقه باید از پمپ آب دو پروانه 2 اسب بخار استفاده کنند و ساختمان های 3 واحدی 4 طبقه باید از پمپ آب دو پروانه ای 2 اسب بخار استفاده کنند.

دبی همان میزان حجم آبی است که از شیر آلات ساختمان ها خارج می شود. برای ساختمان های تک واحدی 5 طبقه یا ساختمان های 2 واحدی 5 طبقه و 3‌ واحدی 5 طبقه پمپ دو پروانه ای 2 اسب بخار مناسب است. پمپ های جتی مناسب ساختمان های پنج طبقه نیست و بهترین پمپ همان پمپ های دو پروانه ای هستند. پمپ های دو پروانه ای دارای هد خوب و حجم آبدهی مناسبی هستند.

قیمت خرید پمپ آب مناسب ساختمان و کشاورزی

قیمت خرید پمپ آب برای ساختمان بستگی به توان پمپ و سایر موارد دارد. امروزه برخلاف دوران گذشته برای آبیاری زمین های کشاورزی و باغات از پمپ آب کشاورزی استفاده می شود. پمپ آب کشاورزی نقش بسیار مهمی در تامین آب مزارع کشاورزی ایفا می کند. بنابراین کشاورزان می‌ توانند برای تامین آب زمین های کشاورزی خود در فصول مختلف سال از پمپ آب کشاورزی استفاده کنند. از پمپ آب کشاورزی برای انتقال آب رودخانه یا چاه ها به سمت زمین کشاورزی استفاده می شود. هزینه پمپ آب کشاورزی هم مانند پمپ آب خانگی به نوع برند و… بستگی دارد. اگر تصمیم به خرید پمپ آب برای ساختمان و کشاورزی دارید باید عوامل مرتبط و تاثیر گذار بر قیمت پمپ آب را بدانید. پمپ آب خانگی ردسون از پمپ های آب برای ساختمان است که توان و قدرت بالایی دارد. برای دیدن قیمت پمپ آب کشاورزی روی این لینک کلیک کنید.

قیمت پمپ آب کشاورزی

موتور برق

موتور برق یک تجهیزات مهمی است که برای تامین برق مکان های خارج از شهر مانند ویلا ها، کارگاه ها، ساختمان ها، استخر ها، آب نما ها، باغ ها و …. استفاده می شود. موتور برق می تواند انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریسیته کند، به همین دلیل برای تامین برق اضطراری در مطب پزشکان و سایر مکان های دیگر استفاده می شود. قیمت موتور برق هم کاملا بر اساس نوع سوخت و توان و… قیمت گذاری می شود. موتور برق انواع مختلفی دارد شامل موتور برق تک فاز، موتور برق سه فاز می باشد. موتور برق از لحاظ سوخت به انواع موتور برق دیزلی یا گازوئیلی ، موتور برق نفتی بنزینی تقسیم بندی می شود. برای دیدن قیمت موتور برق روی این لینک کلیک کنید.

نکات تکمیلی در خرید پمپ آب برای ساختمان

پمپ تقویت فشار آب برای ساختمان ها در مدل های دو اسب بخار، یک و نیم اسب بخار، یک اسب بخار و نیم اسب بخار، دو نیم اسب بخار و بسته اسب بخار موجود هستند که شما باید متناسب با میزان مصرف آن برای مجتمع مسکونی یکی از انواع پمپ های تقویت فشار آب را انتخاب کنید. اگر نمی دانید پمپ آب خانگی را از کجا تهیه کنید پیشنهاد می شود برای خرید پمپ آب ساختمان از تخفیف های شگفت انگیز فروشگاه سولار مکانیکال دیدن کنید و با از فروشگاه سولار مکانیکال خرید کنید می توانید از مزایای خرید این فروشگاه مانند سرویس پرداخت درب منزل و تخفیف های ویژه ای که بر روی محصولات قرار می دهند و غیره استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی بر روی این لینک کلیک کنید.

خرید پمپ آب ساختمان

جمع بندی

همانطور که می دانید برای تامین آب مورد نیاز ساختمان از پمپ های آب استفاده می شود. بنابراین پمپ آب می تواند مشکل فشار آب آپارتمان ها در شهر را حل کند. همانطور که مشخص است نمی توانید پمپ آب خانگی را به طور مستقیم به لوله آب شهری متصل کنید، زیرا این کار باعث کاهش فشار آب سایر آپارتمان های دیگر می شود و باید یک منبع آب یا مخزن تهیه کنید و پمپ آب خانگی را به مخزن متصل کنید. توجه کنید که مخزن های آب گنجایش مختلفی دارند و هر طبقه و واحد ساختمان باید یک مخزن آب با گنجایش مورد نیاز داشته باشند.

400823