تولید پربیننده‌ترین سریال کره‌ای

فصل دوم سریال پرطرفدار کره‌ای «همه ما مرده‌ایم» "All of Us Are Dead" محصول نتفلیکس، ساخته می‌شود.

تصویر تولید پربیننده‌ترین سریال کره‌ای

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از variety، سریال ترسناک زامبی «همه ما مرده‌ایم» یکی از ده سریال برتر غیرانگلیسی زبان در تمام دوران‌ها و دومین سریال موفق کره‌ای پس از «بازی مرکب» “Squid Game” سال گذشته است.

نتفلیکس اعلام کرده که از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، تماشای فیلم‌های علمی تخیلی و ترسناک در این پلتفرم در منطقه آسیا و اقیانوسیه به ترتیب ۳۰ درصد و ۲۰ درصد رشد داشته است.

در ویدئویی که این شرکت منتشر کرده، چهار بازیگر اصلی سریال - پارک جی هو، یون چان یونگ، چو یی هیون و لومون - از طرفداران برای حمایتشان از سریال تشکر و تایید کردند که فصل دوم در راه است.

درخشش جهانی یک سریال کره‌ای دیگر در نتفلیکس | «همه ما مرده‌ایم» جای «بازی مرکب» را گرفت

بر اساس وبتون کره‌ای «اکنون در مدرسه ما» “Now at Our School” اثر جو دونگ گئون، که سریال «همه ما مرده‌ایم» بر اساس آن ساخته شده است، چند دانش‌آموز دبیرستانی پس از یک آزمایش علمی اشتباه، انسان‌ها را تبدیل به زامبی می‌کنند. این گروه که توسط دولت که به دنبال مهار شیوع این بیماری است، از دنیا جدا شده است، مجبور است از خود محافظت کند و در این بین اتفاقات وحشتناکی می‌افتد. پایان فصل اول سریال در یک صحنه جالب و هیجانی به پایان رسید، با فقط شش بازمانده که از شیوع این بیماری نجات یافتند، اما توسط دولت قرنطینه شدند. در حالی که Nam-ra (Cho) مبصر کلاس، در آخر فیلم به یک نیمه‌زامبی تبدیل می‌شود.

نتفلیکس گزارش می‌دهد که سریال «همه ما مرده‌ایم» پس از نمایش، مستقیماً وارد ۱۰ سریال برتر تلویزیونی غیرانگلیسی در ۹۱ کشور شد و دو هفته متوالی در آن جایگاه ماند. همچنین در ۱۰ روز اول ۳۶۱ میلیون ساعت تماشا داشته است.

سریال بازی مرکب

علاوه بر پارک، یون، چو و لومون، در سریال یو این سو، لی یو می، کیم بیونگ چول، لی کیو هیونگ و جئون بائه سو نیز ایفای نقش می‌کنند. این سریال توسط چون سونگ ایل، لی جائه کیو و کیم نام سو از وبتون «اکنون در مدرسه ما» اقتباس شد و سونگ به عنوان نویسنده اصلی و لی جائه کیو و کیم نام سو کارگردانی فصل اول را بر عهده داشتند.

در ادامه ساخت سریالی از ترکیب مدرسه و وحشت، نتفلیکس اعلام کرد در حال ساخت فصل اول سریال جدیدی در همین موضوع با نام «سریال قصه‌های مدرسه» “School Tales The Series” است. این سریال هشت‌قسمتی محصول تایلند، مجموعه‌ای است که افسانه‌های ترسناک و داستان‌های ارواح را در هم می‌آمیزد. بازیگران این سریال عمدتاً تازه‌کار هستند. Pass Patthankumjon، کارگردان سریال "The Underclass" محصول سال ۲۰۲۰ نتفلیکس و فیلم "School Tales" محصول سال ۲۰۱۷، کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. نتفلیکس می‌گوید مخاطبان سریال جدید را نوجوان قرار داده است، در حالی که به آن برچسب ۱۸+ به دلیل خشونت، بدزبانی، سوء‌مصرف مواد و خودکشی می‌دهد. تاریخ انتشار این سریال هنوز اعلام نشده است.

پرطرفدارترین سریال‌های علمی تخیلی کره‌ای

همچنین فصل دوم «آلیس در سرزمین مرزی» “Alice in Borderland” محصول کشور ژاپن در مرحله پس از تولید است و در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و به سرعت در ژاپن و خارج از آن به محبوبیت رسید تا جایی که ساخت فصل دوم آن در عرض دو هفته پس از شروع سریال اعلام شد. این سریال داستان آریسو و اوساگی را دنبال می‌کند که زندگی خود را به امید بازگشت به دنیای اصلی خود به خطر می‌اندازند و از طریق بازی‌های مختلفی که نیاز به ویژگی‌های شخصیتی مختلف مانند هوش، قدرت و کار گروهی دارد، زندگی خود را به خطر می‌اندازند. ۱۰ بازیگری که در پایان فصل یک بازی ها را بردند، برای فصل دوم بازخواهند گشت.

سریال آلیس در سرزمین مرزی

این نمایش بر اساس یک کمیک نوشته آسو هارو ساخته شده است که در کتاب‌های کمیک هفتگی ژاپنی Weekly Shonen Sunday S و Weekly Shonen Sunday بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ منتشر می‌شد. فیلمنامه اقتباسی سری اول توسط Watabe Yoshike، Kuramitsu Yasuko نوشته شده و کارگردان آن ساتو شینسوکه است.

400453