قیمت انواع میوه و صیفی جات امروز 18 خرداد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در این فصل سال قیمت میوه باید نسبت به تمام فصول ارزان‌تر باشد ضمن اینکه عرضه و تنوع آن نیز بسیار گسترده است.

تصویر قیمت انواع میوه و صیفی جات امروز 18 خرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، با اشاره به افزایش قیمت برخی صیفی جات در بازار گفت: طبق سابقه سنوات گذشته در این سرفصل‌ها باید عرضه میوه و سبزیجات در بیشترین مقدار ممکن صورت بگیرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت میوه و صیفی جات در این فصل از سال باید نسبت به سایر فصول ارزان‌تر باشد.

وی با اشاره به قیمت انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات در میان مرکزی میوه و تره بار اظهار داشت: در مراکز خرده فروشی ۳۵ درصد به این ارقام اضافه می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم هندوانه خطی بیضی ۵ تا ۷ هزار تومان، هندوانه خطی گرد ۵ تا ۷ هزار تومان، موز ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، ملون ۷ تا ۱۱ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان و طالبی دانا ۹ تا ۱۴ هزار تومان است. همچنین قیمت توت فرنگی گرگان ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان و توت فرنگی خانگی ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان است.

به گفته کارگر قیمت خیار اصفهان بین ۶ تا ۱۰ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۷ تا ۱۱ هزار تومان و خیار گلخانه ۹ تا ۱۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی قیمت گوجه سبز شمال را نیز بین ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان و گوجه سبز قزوین را بین ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس ۸ تا ۱۱ هزار تومان، سیب زمینی نو ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز شیرین ۷ تا ۱۰ هزار تومان و پیاز زرد ۵ تا ۹ هزار تومان است.

کارگر قیمت هر آناناس را نیز بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان اعلام کرد.

منبع: مهر

400450