ایران هیچ فعالیت هسته ای پنهان و نانوشته ای ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده به شورای حکام گفت: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد.
تصویر ایران هیچ فعالیت هسته ای پنهان و نانوشته ای ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با نشست شورای حکام و صدور قطعنامه علیه کشورمان گفت: این حرکت اخیری که سه کشور اروپایی و آمریکایی انجام داده اند و ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران، یک حرکت سیاسی در راستای سیاست فشار حداکثری است که اهداف اصلی آن با پشتوانه فکری و رهبری رژیم صهیونیستی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده به شورای حکام گفت: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد. هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای وجود ندارد، این اسناد کذایی است. این یک حرکت سیاسی در تداوم فشار حداکثری است

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با نشست شورای حکام و صدور قطعنامه علیه کشورمان گفت: این حرکت اخیری که سه کشور اروپایی و آمریکایی انجام داده اند و ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران، یک حرکت سیاسی در راستای سیاست فشار حداکثری است که اهداف اصلی آن با پشتوانه فکری و رهبری رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به موارد اتهامی کشورهای غربی تصریح کرد: موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پدیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع و اعتماد‌سازی شود.

اسلامی بیان کرد: تفاهمی صورت گرفت که طرفین تعهدی داشتند که به آن عمل نکردند و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته‌ای خود داشته باشد اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: ایران ماه‌ها مذاکره کرده و متن توافق تمام شده و در بحث تحریم‌ها مطالب گفت‌وگو شده است، اکنون رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی و تخریبی و با زیاده‌گویی و یاوه‌گویی کشور را تهدید می‌کند که اگر دیپلماسی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکند ما متوقف می‌کنیم. مگر قانون جنگل است.

وی افزود: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد. هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای وجود ندارد، این اسناد کذایی است. این یک حرکت سیاسی در تداوم فشار حداکثری است ایران حداکثر همکاری را با آژانس داشته است.

400440