اهانت یک فیلم به ائمه

صهیونیست‌ها پشت صحنه عنکبوت مقدس هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از محتوای فیلم عنکبوت مقدس گفت: به نظر می‌رسد در پشت صحنه این فیلم غیر از صهیونیست‌ها، بهائی‌ها هم حضور داشته‌اند.
تصویر صهیونیست‌ها پشت صحنه عنکبوت مقدس هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از محتوای فیلم عنکبوت مقدس اظهار داشت: طراحی، برنامه ریزی، تهیه کنندگی، کارگردانی، بازیگری و اکران فیلم موهن و ضد دین، فرهنگ و تمدن اسلامی-ایرانی توسط صهیونیسم بین الملل، جنگ نرم بر علیه مقدسات و به نوعی مقابله با گسترش اسلام ناب محمدی بر پایه مکتب اهل بیت علیهم االسلام و نور رضوی است.

وی به آیه «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» اشاره کرد و گفت: همانگونه که خداوند تبارک و تعالی در این آیه از قرآن کریم می‌فرماید، خود صهیونیستم بین الملل مصداق بیت، خانه و لانه عنکبوت هستند و کید ( خدعه؛ فریب) آنها، کید ظعیفی است و پرتو نور اهل بیت، آن ها را از بین می برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه عوامل فیلم صهیونیستی، ضداسلامی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس، منفور ملت ایران هستند، افزود: اینها بخت برگشته‌گانی هستند که در واقع خباثت، کینه و حقد ( بغض، خصومت، دشمنی) خود را نسبت به اسلام و نسبت به مقدسات در این فیلم نشان دادند، اما نفرت پراکنی آن هم در مقابله با مقدسات، عکس العملِ مقدس میلیون‌ها عاشق اهل بیت(ع) را در سراسر جهان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در پشت صحنه این فیلم به غیر از صهیونیست‌ها بهایی‌ها هم حضور داشتند، تصریح کرد: در واقع این‌ها راه به جایی نخواهند برد و همین راه سلمان رشدیِ شیطان صفت را ادامه می‌دهند و طبعاً این‌ها طرد شده ملت ایران هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری این جشنواره صهیونیستی را برای ملت ایران افشاء شده دانست و افزود: هنرمندان متعهد هم در مقابل این جشنواره و عوامل آن موضع قابل تقدیری گرفتند و برخی از بازیگران متدین و متعهد این پیشنهادهای ضد دینی این ها را رد و نفی کردند و حاضر نشدند در آن نقش‌ها بازی کنند.

کعبی درباره حمایت برخی چهره‌های سیاسی اصلاح طلب از فیلم عنکبوت مقدس هم گفت: علیرغم اینکه جشنواره کن یک جشنواره کاملاً صهیونیستی است، مایه تعجب است که برخی از چهره های منصوب به اصلاح طلبی که حتی ملبس به لباس دین و روحانیت هستند، از خائنان به دین و مردم ایران و مقدسات در روز روشن حمایت می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: حمایت برخی اصلاح طلبان از فیلم عنکبوت مقدس نشان دهنده طراحی پیچیده برای براندازی نرم و مقابله با مقدسات است؛ این ها وقتی می‌بینند تا زمانی که ملت ایران به مقدسات دینی پایبند است نقشه براندازی به جایی نمی رسد، با براندازان هماهنگ می‌شوند.

منبع: فارس

400405