قرار مرگبار در خانه زوج دروغگو!

زن و شوهر تهرانی داستان ساختگی ای داشتند تا راز جنایتشان فاش نشود.
تصویر قرار مرگبار در خانه زوج دروغگو!

به گزارش سایت خبری پرسون، آخرهفته گذشته زن و مرد جوانی سراسیمه وارد بیمارستان سرخه حصار حکیمیه شدند و جوان 35 ساله ای را که به ضرب چاقو مجروح شده بود به بیمارستان رساندند.

اما جوان مجروح ساعتی بعد به دلیل شدت جراحت شده جان خود را از دست داد و با توجه به مرگ مشکوک ، موضوع به ماموران کلانتری حکیمیه مخابره شد.

بلافاصله ماموران پلیس و میثم حسین پور بازپرس ویژه قتل تهران در بیمارستان حاضر شدند و تحقیقات تیم جنایی برای روشن شدن حقیقت آغاز شد.

زن و مرد جوان در اولین اظهارات خود گفتند:«متوفی از دوستان خانوادگی ما بود.چند ساعت قبل به مقابل خانه ما آمد و مشاهده کردیم که به شدت مجروح شه است.یکدفعه همان جا روی زمین افتاد و ما سریع او را به بیمارستان منتقل کردیم.»

بازپرس حسین پور در همان بررسی های اولیه متوجه شد که روی گردن مرد جوان آثار جراحت هست.به همین دلیل به وی مظنون شده و او را تحت بازجویی قرار داد.

سرانجام زن و شوهر جوا به ارتکاب قتل اعتراف کرده و گفتند که با مقتول اختلاف مالی داشتند و روز حادثه در خانه شان با او قرار گفتگو گذاشتند که کار به مشاجره و نزاع کشید.

مرد جوان در جریان نزاع ضربه ای با چاقو به رفیق خود زده بود و زمانی که متوجه حال وخیم او شد همراه همسرش او را به بیمارستان منتقل کردند.

با بر این گزارش متهمان تحت اختیار ماموران اداره 10 آگاهی قرار دارند و تحقیقات در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای روشن شدن حقیقت ادامه دارد.

399974