بزرگترین تماشاگر لیگ برتر!

سازمان لیگ فوتبال، لیگ بیست و یکم را در شرایطی برگزار کرد که در قبال مهم‌ترین اتفاقات آن سکوت کرد و هیچ تصمیمی که بتوان به آن به عنوان یک تصمیم گره‌گشا نگاه کرد، انجام نداد تا در این فصل نمره مردودی بگیرد.
تصویر بزرگترین تماشاگر لیگ برتر!

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) در شرایطی برگزار می‌شود اما این رقابت‌ها به پایان نمی‌رسد و پایان باز در انتظارش خواهد بود. البته در لیگی که کلمات، القاب و اسامی با واقعیت در پارادوکس هستند، نباید از چنین اتفاقی تعجب کرد.

در حال حاضر تکلیف نتیجه دو دیدار تراکتور - پرسپولیس و نساجی - تراکتور مشخص نیست. اولی که به دلیل جنجال هواداران در ورزشگاه یادگار امام نیمه‌کاره ماند و دومی هم که به دلیل مشخص نشدن ورزشگاه میزبان برگزار نشد. نقطه اشتراک هر دو بازی هم سازمان لیگ فوتبال بود که خودش را کنار کشید.

سازمان لیگ فوتبال درباره جنجال یادگار امام به درستی اعلام کرد که مسئولیت برقراری نظم و امنیت ورزشگاه برعهده‌شان نبوده اما آیا زمانی که هواداران بیشتر از ظرفیت ۳۰ درصد مجاز به ورزشگاه یادگار امام آمده بودند، نمی‌توانست جلوی برگزاری بازی را بگیرد؟

یا در مورد دیدار نساجی - تراکتور، مدیران نساجی مدعی‌اند که با برگزار نشدن این دیدار در ساری و حتی برگزار شدن بازی در ورزشگاه دستگردی بدون حضور تماشاگر هم موافقت کرده‌اند اما سازمان لیگ فوتبال بدون مشخص کردن دلیلی واضح، در نهایت اعلام کرده که بازی به دلیل مشخص نشدن ورزشگاه میزبان توسط باشگاه نساجی لغو شده و پرونده آن به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است.

البته در کنار این دو بازی، دیدار شهر خودرو و فولاد قرار است امروز (پنجشنبه) برگزار شود تا آخر وقت اداری دیروز مشخص نبود در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید که پس مسئولیت سازمان لیگ در برگزاری رقابت‌ها چیست؟ آیا این سازمان قرار است فقط ساعت بازی‌ها را اعلام کند؟ کما اینکه همین ساعت‌ها هم چندین بار تا زمان برگزاری بازی تغییر می‌کند.

سازمان لیگ فوتبال در لیگ بیست و یکم نشان داد که تفاوت چندانی با تماشاگران این رقابت‌ها ندارد چرا که در قبال اتفاقات مختلف لیگ برتر از خود صلب مسئولیت کرده و فقط نظاره‌گر بوده است. البته نمی‌توان از سازمانی که در هیچ موضوعی شفافیت ندارد، توقع بیشتری داشت.

399769