«سیب و ترنج» در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد

جلسات شعر «سیب و ترنج» با موضوع جهاد تبیین، سه شنبه های هرهفته ساعت ۱۶:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
تصویر «سیب و ترنج» در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، اولین جلسه شعر "سیب وترنج" سه شنبه 10خردادماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور شاعرانپیشکسوت و جوان همچون: ناصر فیض، اسماعیل امینی، علی داودی، محمدرضا طهماسبی، وحیدسمنانی، محمد نجفی، نور علیپور، محمدنوروزی، رباب کلامی، عاطفه جعفری، خانم افشار و ..... آغاز به کارکرد.

ابوالفضل همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران ضمن خوش آمدگویی بهمدعوین و حاضران در جلسه اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد ازسال ها توانستیم مجدداً با همت دوستان عزیز و به سرپرستی شاعرانقلابی محمدرضا طهماسبی سه شنبه های شعر نیاوران را تحتعنوان «سیب و ترنج» راه اندازی کنیم. رویکرد جدید ما در این جلساتحرکت در مسیر جهاد تبیین با حضور شاعران پیشکسوت و جوان خوبکشورمان است، تا بتوانیم با زبان هنر و ادبیات در این مسیر ارزشمندگام برداریم و معتقدیم شعر و هنر می تواند دو بال حرکت جامعه درمسیر جهاد تبیین باشد. امیدواریم با حضور علاقه مندان و شاعرانپیشکسوت و جوان کشورمان در این نشست ها و توسعه و فعالیت درحوزه جهاد تبیین، فرهنگسرای نیاوران بتواند نقشی ارزنده در ارتقاءفعالیت ها و بازگفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

در نخستین جلسه شعر «سیب و ترنج» که مورد استقبال علاقه‎مندان بهشعر و ادبیات فارسی قرار گرفت، شاعران و ترانه سرایان اشعار خودرا قرائت نمودند که این اشعار مورد توجه حاضران قرار گرفت و فضایمعنوی در این نشست ایجاد کرد.

محمدرضا طهماسبی که سرپرستی این جلسات را به عهده دارد، بیانکرد: قصد داریم در اولین جلسه شعر «سیب و ترنج» فقط بهشعرخوانی بپردازیم و به امید خدا از جلسات بعد به نقد و بررسی آثارهم توجه ویژه ای خواهیم داشت.

گفتنی است جلسات شعر «سیب و ترنج» سه شنبه های هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شعر و ادبیات فارسی می توانند در این جلسات بصورتآزاد و رایگان شرکت نمایند.

«رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی جهت حضور در این برنامه الزامیاست.»

آدرس: انتهای پاسداران- روبروی پارک نیاوران- فرهنگسرای نیاوران

شماره تلفن: 22299430 فکس 2229973۰

399749