حادثه تیراندازی محمدیه در پی خصومت شخصی بوده است

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه با توجه به اطلاعات به دست آمده، انگیزه حادثه تیراندازی در این شهر را خصومت شخصی عنوان کرد.
تصویر حادثه تیراندازی محمدیه در پی خصومت شخصی بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی کرمی راد در تشریح این حادثه گفت: روز گذشته و بر اساس مشاهدات عینی در یکی از معابر شهر محمدیه یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و سرنشین و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری نموده و متواری می شوند، که در این حادثه 2 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه به قتل می رسند.

وی افزود: با اعلام وقوع حادثه سریعاً مسئولان قضایی و عوامل انتظامی در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولین 1 قبضه سلاح گرم و 1 اسلحه (پلاستیکی) کشف شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: پرونده قضایی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار دارد و در مرحله تحقیقات است و سایر جزییات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه ها خواهد رسید و توصیه می شود در این خصوص از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

399436