رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران:

شهرداری ها به ساختار قرارگاهی روی بیاورند/ لزوم پیگیری موضوع ساماندهی حاشیه شهر در کلانشهرها

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با اشاره به لزوم پیگیری موضوع ساماندهی حاشیه شهر در کلانشهرها گفت: شهرداری‌ها در کنار دولت می‌توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.
تصویر شهرداری ها به ساختار قرارگاهی روی بیاورند/ لزوم پیگیری موضوع ساماندهی حاشیه شهر در کلانشهرها

به گزارش سایت خبری پرسون، چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی مشهدمقدس با هدف بررسی برنامه‌های کمیسیون در سال۱۴۰۱ و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با برگزار شد.

محمد امین توکلی‌زاده صبح دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: شهرداری‌ها مهمترین نهاد مرتبط با مردم هستند و برگزاری پویش‌های مردمی در بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران افزود: کلانشهرها در مجموعه فرهنگی و اجتماعی نیز باید الگوسازی کنند و این نشست باید مقدمه‌ای برای توسعه فرهنگ رضوی باشد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه حاشیه نشینی از معضلات کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه حاشیه نشینی در مشهد با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف موضوع ساماندهی حاشیه شهر به خوبی پیگیری می‌شود.

توکلی‌زاده افزود: با استفاده از ظرفیت این مجمع در عرصه ملی می‌توان ایفای نقش کرد و کمک به دولت از مهمترین ظرفیت‌های این مجمع است.

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار کرد: شهرداری‌ها در کنار دولت می‌توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.
همچنین در این نشست علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، محمدامین توکلی زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدعبدا... ارجائی؛ شهردار مشهد، فاطمه سلیمی؛ رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد، احسان متولیان؛ دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران، مصطفی مشفقیان؛ معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ،سوده نجفی؛ عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام مجتبی صداقت؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ، احمد احمدی صدر؛ مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ، حمیدرضا عابدی؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان، حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حسین باغگلی؛معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و سایر مسئولین ذیربط حضور داشتند.

398837

مطالب مرتبط