به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، این نشستهای تلفنی در ادامه سلسله نشستهای تلفنی مدیران عالی بانک رفاه کارگران با مشتریان، در محل مرکز ارتباط با مشتریان (فراد)، برگزار شدند.
خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی طی سخنانی در حاشیه نشست تلفنی با مشتریان، خاطرنشان ساخت: برگزاری نشستهای تلفنی فرصت بسیار مناسبی است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با مشتریان بانک به گفت و گو بنشینیم و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شویم.
وی به مهمترین موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان اشاره کرد و گفت: "تسهیلات بانکی مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی"، "نحوه امهال تسهیلات"، "نحوه بخشش جریمه دیرکرد اقساط تسهیلات"، "جزئیات تسهیلات قرضالحسنه" و... از جمله موضوعات و سوالات مطروحه در این نشست تلفنی بود.
اژدهاکش معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات نیز در حاشیه نشست تلفنی خود با مشتریان، به مهمترین موضوعات مطرح شده در قالب این نشست اشاره و از "تغییرات قوانین در حوزه فناوری اطلاعات و ضرورت اطلاعرسانی شعب به مشتریان"، "تاخیر در دریافت پیامک واریز و دریافت وجه"، "ایرادهای سرویس کارت به کارت"، مشکلات همراه کارت"، "کد حساب یارانهای" و... به عنوان برخی از این موضوعات نام برد.
وی، تصریح کرد: مسائل مطرح شده از جانب مشتریان به صورت لحظهای و در طول برگزاری همین نشست به کارشناس مربوطه در حوزه فناوری اطلاعات بانک ارجاع و نسبت به رفع آن اقدام شد.
گفتنی است، توجه به مقوله مشتریمحوری و اقدام به منظور ارتقای شاخصهای این مهم، یکی از مهمترین سیاستهای راهبردی بانک رفاه کارگران در دولت عدالتمحورسیزدهم و وزارت مردم به شمار میرود و برگزاری سلسله نشستهای تلفنی مدیران عالی بانک با مشتریان از جمله اقدامات در این راستا است.