مرضیه برومند:

رقیب «مهمونی» ایرج طهماسب نیستیم

حرف های مرضیه برومند که به تازگی با سریالش به شبکه نمایش خانگی آمده بخوانید.

تصویر رقیب «مهمونی» ایرج طهماسب نیستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مرضیه برومند، کارگردان سریال «کلیله و دمنه» که به تازگی پخش آن از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، تاکید کرد که ما عروسکی‌ها با هم رقیب نیستیم و یک خانواده هستیم.

این هنرمند با اشاره به همزمانی پخش مجموعه "مهمونی" ایرج طهماسب و سریال خودش ادامه داد: برخلاف برخی خبرها و اظهارنظرهای متفاوت که این چند روزه در فضای مجازی اتفاق افتاده است که البته نمی‌دانم چرا چنین فضای به وجود آمده است، تاکید می‌کنم ما از یک خانواده هستیم و هیچ حس رقابتی بین ما نیست. خوشحالیم دو کار عروسکی در اختیار مردم قرار گرفته و این نشان‌دهنده موفقیت عروسک‌هاست.

برومند در عین حال خاطرنشان کرد: مجموعه "مهمونی" و "کلیله و دمنه" دو ساختار کاملا متفاوت دارند و هر یک در یک ژانر ساخته شده‌اند؛ "مهمونی" در ژانر سرگرمی است و "کلیله و دمنه" سریال قصه محور است؛ بنابراین قیاس این دو با هم صحیح نیست.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی ما این بود که این دو کار در شرایط بهتری به دست مردم می‌رسید که هم مردم روحیه بهتری داشته باشند و هم شرایط جامعه بهتر می‌بود و همچنین این دو مجموعه بی‌واسطه به دست مردم می‌رسید اما متاسفانه نشد!

منبع: ایسنا

398428