خاطره‌بازی «مرضیه برومند» برای ابراز همدردی با مردم آبادان

مرضیه برومند با انتشار تصویری خاطره‌انگیز از خودش به همراه شخصیت عروسکی «زی‌زی‌گولو» ضمن همدردی با مردم آبادان، درباره علت پخش قسمت دوم این مجموعه را توضیح داد.
تصویر خاطره‌بازی «مرضیه برومند» برای ابراز همدردی با مردم آبادان

به گزارش سایت خبری پرسون، مرضیه برومند با انتشار تصویری خاطره‌انگیز از خودش به همراه شخصیت عروسکی «زی‌زی‌گولو» در سریال «قصه‌های تابه‌تا»، ضمن همدردی با مردم آبادان، درباره علت پخش قسمت دوم این مجموعه در این شرایط توضیح داد.

بعد از انتشار قسمت دوم مجموعه «شهرک کلیله‌ودمنه»، برخی از مخاطبان نسبت به انتشار آن در شرایط فعلی گلایه کردند و در صفحه اینستاگرام مجموعه و مرضیه برومند نوشتند ای کاش به خاطر همدردی با مردم آبادان، این هفته آن را منتشر نمی‌کردند.

برومند هم برای همدردی با مردم آبادان و هم برای پاسخ به نظر مخاطبان، مطلبی در این باره منتشر کرد.

او با مرور آثاری که در زمان جنگ و موشک‌باران ساخته به این اشاره کرد که این شرایط برای او جدید نیست. برومند نوشت: «من سریال‌های «مدرسه موش‌ها» و «خونه مادربزرگه» رو در دل جنگ و زیر موشک‌باران ساختم تا با نشان دادن چیزهای قشنگ و گفتن حرف‌های خوب کمی از وحشت و هراس بچه‌ها در اون دوران سخت و غم‌انگیز کم کنم و‌ بهشون آرامش بدم.

شرایط تولید و پخش کارهای دیگه من هم در طول سال‌های گذشته دست کمی از شرایط جنگی نداشته و اکثرا مصادف شده با بلایای طبیعی و غیرطبیعی و بحران‌های ریز و درشت…

در همه این سال‌ها نسبت به حرفه‌ام احساس مسئولیت کرده‌ام و علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات گوناگونی که سر راهم بود باز هم فیلم و سریال ساخته‌ام و با دیدن رضایت مردم و محبت و لطفی که به من داشته‌اند خستگی‌ام در رفته و برای کار بعدی انگیزه و نیرو گرفته‌ام.

سریال «شهرک کلیله‌و‌دمنه» رو هم با عشق و سختی بسیار ساختم که پخشش مصادف شد با غم‌انگیزترین روزهای زندگی هفتاد‌و‌‌یک ساله‌ام.

این روزها دلم سخت غمگین و عزاداره… برای مردم مظلوم این سرزمین ثروتمند. برای مردم خورستان. برای آبادان. برای همه جای ایران.»

منبع: فیلم‌نیوز

399187