ضرورت بازنگری برنامه ها با توجه به تحولات دیجیتال

امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در اختتامیه همایش تکریم و تعالی کارشناسان فناوری اطلاعات مهم‌ترین پیام این همایش را ضرورت تغییر در برنامه و سیاست ها، همسو با تحولات پرشتاب در بانکداری دیجیتال دانست.
تصویر ضرورت بازنگری برنامه ها با توجه به تحولات دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون با جمع بندی توسط امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره به کار خود پایان داد.

عصارزاده ضمن مرور پیام های این همایش گفت: اولین پیام این گردهمایی ضرورت بازنگری در سیاست ها مبتی بر تحولات بانکداری دیجیتال هست.

وی با بیان اینکه باید این نگاه را به همه سطوح بانک منتقل کنیم گفت: استفاده از کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات در سطوح مدیریتی، می تواند به عنوان پیام دوم این همایش باشد

عصارزاده در ادامه افزود: بایدخودتان را باور کنید و نگاهی فراتر از کارشناس فناوری بودن داشته باشید و محدود به آن نشوید و می توان از این تفکر به عنوان سومین پیام همایش تکریم و تعالی یاد کرد.

عضو هیات مدیره افزود کارشناسان حوزه فناوری باید صرفا به رشته تخصصی خود اکتفا نکنند و با اشاره به پیچیدگی های سازمان های امروزی که نتیجه گرا هستند گفت: امروز برای پیشرفت یک سازمان، فراگیری علوم بین رشته ای مثل مدیریت ضروری است.

عصارزاده در پایان با اشاره به روند رشد حوزه فناوری در سال‌های گذشته گفت: بانک به نقطه اوج بهره وری از فناوری اطلاعات رسیده است و باید قدر این فرصت را دانست.

شایان ذکر است در همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون نشست های تخصصی با برخی از عناوین چون: بانکداری دیجیتال، بانکداری باز، بررسی پروژه ای اجرا شده در حوزه زیرساخت، نرم افزار، بانکداری الکترونیک و امنیت،بررسی نقش هوش مصنوعی در صنعت بانکداری برگزار گردید.

398138