وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک توسعه تعاون تقدیر کرد

هم‌زمان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران ارتباطی وزارتخانه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز از روابط عمومی بانک توسعه تعاون تقدیر نمود
تصویر وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک توسعه تعاون تقدیر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از بانک توسعه تعاون، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این برنامه که با حضور معاونان این وزارتخانه، مدیران روابط عمومی‌های بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان‌های تابعه، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها و همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و کارکنان روابط عمومی، گفت: مهم‌ترین کارکرد روابط عمومی‌ها تصویرسازی درست برای جامعه است و مدیران ارتباطی این قابلیت را دارند که در وضعیت فشار رسانه‌ای، شرایط را برای افکار عمومی به‌درستی تبیین کنند.

وی افزود: مدیران ارتباطی و روابط عمومی کمک‌کار اصلی مدیران عالی رتبه اقتصادی هستند و مدیران مذکور بدون بکار گرفتن ظرفیت‌ها و هنر همکاران ارتباطی و روابط عمومی درعرصه نبرد اقتصادی موفقیت چندانی کسب نخواهند کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: درخواست من این است که مدیران ارتباطی و روابط عمومی و همکاران‌مان در این بخش جایگاه خود را بازخوانی کنند. باید توانمندترین، باهوش‌ترین نیروهای سازمان‌ها برای روابط عمومی‌ها انتخاب شوند زیرا روابط عمومی‌ها و جایگاه‌های ارتباطی هستند که در صف اول تبیین درست سیاست‌ها و چشم‌اندازهای آن برای مردم قرار دارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه باید شبکه‌ای از کارشناسان برای تبیین درست سیاست‌های اقتصادی ایجاد کنیم، گفت: کارشناسان زبان گویا و پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند که از زبان آن‌ها سیاست‌ها تبیین می‌شود.

همچنین در این مراسم و هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، ذبیح اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی تقدیرنامه‌ای، از تلاش‌ها و تدابیر شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی و همکاران این اداره کل قدردانی کرد. در این پیام آمده است: «بدون تردید دست‌آوردهای ممتاز عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حاصل تلاش‌های ارزشمند و خالصانه مدیران و کارشناسانی است که با صبر، پشتکار، متانت و تدبیر با استفاده از علم و تجربه، توان خود را به کار گرفته و در راه اعتلای ایران اسلامی همت گمارده‌اند. ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش‌ها و خدمات شایسته جنابعالی در این مسئولیت خطیر، قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی و توفیق خدمت هر چه بیشتر به ایران اسلامی را مسئلت دارم».

397583