8 بازیگر گیمر و سلبریتی معروف که عاشق بازی هستند!

بسیاری از خانواده ها انجام بازی های ویدیویی و مخصوصاً بازی اندروید را یک عمل بچگانه محسوب می کنند در صورتی که اگر بررسی شود، مشاهده میکنیم که بسیاری از افراد موفق و برجسته در دنیا همچون بازیگران و سلبریتی ها در بسیاری از اوقات فراغت خود تصمیم می گیرند تا بازی کنند و به نوعی برخی از آنها به گیمر های معروفی هم تبدیل شدند .در واقع این عمل نشان میدهد که انجام بازی‌های ویدیویی باعث نمی شود که فرد از کار اصلی و اهداف اصلی خود دور شود چه بسا می‌تواند با مدیریت کردن آن به خوبی زمان مناسبی از خود را صرف این تفریح جذاب کند.
تصویر 8 بازیگر گیمر و سلبریتی معروف که عاشق بازی هستند!

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از خانواده ها انجام بازی های ویدیویی و مخصوصاً بازی اندروید را یک عمل بچگانه محسوب می کنند در صورتی که اگر بررسی شود، مشاهده میکنیم که بسیاری از افراد موفق و برجسته در دنیا همچون بازیگران و سلبریتی ها در بسیاری از اوقات فراغت خود تصمیم می گیرند تا بازی کنند و به نوعی برخی از آنها به گیمر های معروفی هم تبدیل شدند .در واقع این عمل نشان میدهد که انجام بازی‌های ویدیویی باعث نمی شود که فرد از کار اصلی و اهداف اصلی خود دور شود چه بسا می‌تواند با مدیریت کردن آن به خوبی زمان مناسبی از خود را صرف این تفریح جذاب کند.

البته ناگفته نماند که بازی های ویدیویی می تواند برای بسیاری از افراد در کنار گذراندن اوقات فراغت کسب درآمد نیز به همراه داشته باشد حال ما در این بخش و به نقل از وب سایت پی سی پلاس می خواهیم تا شما را با 8 بازیگر گیمر و سلبریتی معروف که عاشق بازی هستند آشنا کنیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

۱-اسنووپ داگ snoop dog

اولین و شاید معروف ترین گیمر و سلبریتی معروف اسنووپ داگ میباشد که یک رپر معروف آمریکایی بوده و در صداپیشگی بسیار مشهور می باشد . شاید برایتان جالب باشد که بازی کالاف دیوتی و halo دو بازی مورد علاقه اسنووپ داگ است.

۲-امینم eminem

دومین سلبریتی معروف که اکثراً این رپر معروف را میشناسند و با موسیقی های او آشنا هستند امینم می باشد. امینم هم همچون اسنوپ داگ بسیار علاقمند به بازی های ویدیویی می باشد شاید برایتان عجیب باشد ولی بهتر است بدانید آهنگ پایانی بازی کالاف دیوتی call of duty:ghosts توسط او اجرا شده است اما اگر در مورد بازی های مورد علاقه امینم بخواهیم بگوییم ، علاقه مند به بازی های ویدیویی ساده و از نوع پریدن و دویدن است.

۳-جاستین بیبر justin bieber

سومین سلبریتی معروف که علاقمند به بازی های ویدیویی می باشد جاستین بیبر بوده که محبوبیت بسیاری در بین بزرگسالان و جوانان دارد جاستین بیبر علاقمند به بازی های اکشن اندروید و مخصوصا کالاف دیوتی دارد . شاید برایتان جالب باشد بدانید که جاستین بیبر به خاطرعلاقه به بازی در انجام کارهای خود تاخیر دارد.

۴-مگان فاکس megan fox

مگان فاکس هم چهارمین شخصیت معروف و سلبریتی ما می باشد که از بازیگران مشهور آمریکایی بوده و بسیار طرفدار و علاقمند به بازی پروپاقرص مورتال کمبت می باشد. او در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که این بازی جذاب را بدون تقلب انجام داده و بسیار با شخصیت و روحیات او سازگار است.

۵-کامرون دیاز cameron diaz

بسیاری از از علاقه مندان به فیلم ها و مخصوصاً فیلم های کمدی ، کامرون دیاز را میشناسند که از مشهورترین بازیگران هالیوود بوده و علاوه بر فیلم های جدی در بسیاری از فیلم های کمدی نقش بسیار خوبی را برعهده گرفته است.او هم یکی دیگر از شخصیت های معروف و بازیگران گیمر است که در این لیست جای داده‌ایم. لازم به ذکر است که او بسیار علاقه مند به بازی وارکرافت world of warcraft می باشد.

۶-وین دیزل vin diesel

مگر می شود طرفدار فیلم های اکشن بود و فیلم سریع و خشن را ندیده باشید ! سری فیلم های سریع و خشن که وین دیزل جزو بازیگران اصلی این فیلم است، حضوری پررنگ داشته و توانسته با بازی جذابش طرفداران بسیار زیادی را برای خود جذب کند . این شخصیت مهم هم جزو یکی دیگر از بازیگران گیمر است که علاقه بسیار زیادی همچون کامرون دیاز به world of warcraft دارد.

۷-ست روگن seth rogan

اگر طرفدار فیلم های کمدی باشید قطعاً با چهره ست روگن آشنا هستید. ست روگن یک بازیگر کانادایی کمدین بوده که از دیگر بازیگران گیمر دنیا محسوب می شود.او طی مصاحبه‌ای قبلاً گفته است که علاقه بسیار زیادی به بازی های کلاسیک و بازی های روز دنیا داشته و بخشی از اوقات فراغت خود را با بازی های ویدیویی پشت سر میگذراند.

۸-جک بلک jack black

جک بلک یکی دیگر از بازیگران و صداپیشه گان معروف دنیاست که گیمر بوده و او را در این لیست آورده‌ایم .ناگفته نماند که اغلب او را در نقش‌های کمدی میبینیم.

شاید در این لیست کسی را به عنوان بازیگر گیمر حرفه ای یاد نکرده ایم اما می توان به جرات گفت که جک بلک یک گیمر حرفه ای بوده و او اکثر بازی های ویدیویی را بازی کرده است. او همچون بازیگران دیگر علاقه شدیدی به ورد آف وارکرافت world of warcraft داشته و پس از آن کالاف دیوتی را میپسندد.

شما در این بخش با 8 بازیگر و سلبریتی معروف آشنا شدید که عاشق بازی و گیم هستند . همانگونه که در ابتدا گفته شد دنیای گیم و بازی به شدت در حال رشد است و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا داشته و پیر و جوان و افراد معمولی و سلبریتی نمی شناسد. در بین این بازیگران گیمر معمولا دو بازی کال آف دیوتی و ورد آف کرافت طرفدار بیشتری داشته و در بین بازیگران ایرانی هم طبق بررسی های انجام شده ، بازی پابجی موبایل می باشد.جهت دانلود مستقیم این بازی هم میتوانید به لینک پابجی موبایل اصل دانلود مستقیم مراجعه نمایید.

398097