کامیون در خیابان ولیعصر یک جوان را زیر گرفت

کامیونی با برخورد شدید به عابر پیاده در تهران موجب مرگ او شد.
تصویر کامیون در خیابان ولیعصر یک جوان را زیر گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۴۰ شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف و برخورد کامیون کشنده با عابر پیاده در مسیر خیابان ولیعصر به شمال قبل از فاطمی بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

وی افزود: یک دستگاه کامیون کشنده که در این مسیر در حال تردد بود بی توجه به حضور عابر پیاده این عابر را ناگهان مقابل خود می‌بیند و با وی برخورد می‌نماید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل این کامیون راننده دیگر نتوانست خودروی خود را به موقع متوقف نماید و بشدت با این عابر برخورد می‌نماید که وی در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

وی به رانندگان خودرو‌ها مخصوصا رانندگان توصیه کرد: رانندگان توجه داشته باشند که در معابر شهری وقتی به محل عبور عابرین پیاده میرسند طبق مقررات راهنمایی و رانندگی می‌بایست توقف کامل نموده و اجازه تردد عابرین را بدهند و سپس حرکت نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، همچنین به رانندگان خودرو‌های سنگین نیز توصیه کرد، این رانندگان بخوبی نقاط کور خودروی خود را می‌شناسند و می‌دانند هر لحظه امکان جای گیری و در پوشش این نقطه قرار گرفتن عابرین متصور است و یا اینکه هر لحظه امکان دویدن و حضور ناگهانی برخی عابرین در معابر و خیابان‌ها گمان می‌رود از این روی هنگامی که در معابر شهری در حال حرکت هستند می‌بایست با سرعتی بسیار کمتر از آنچه می‌دانند تردد کنند و تمام حواس خود را به آیینه‌ها و جلو معطوف دارند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

397651