عکس همسر خسرو شکیبایی همه را شوکه کرد!

درباره تانیا جوهری همسر خسرو شکیبایی بیشتر بدانید.
تصویر عکس همسر خسرو شکیبایی همه را شوکه کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، در یک دهه گذشته کمتر تانیا جوهری را دیده‌ایم. او بیش از ده سال است فعالیت هنری نداشته و از آنجاکه اهل گفتگو و شرکت در برنامه‌ها هم نیست، کمتر در مجامع هنری یا رسانه‌ها حضور داشته است، اما کسانی که در دهه‌های گذشته پیگیر رویدادهای هنری بوده‌اند، پیشینه درخشان او را خوب به یاد دارند.

انجمن صنفی بازیگران تئاتر در هفدهمین گردهمایی خود که با عنوان «شب بازیگر» برگزار می‌شود، از تانیا جوهری تقدیر کرد. هفدهمین شب بازیگر و بزرگداشت روز جهانی تئاتر، شامگاه شنبه ۲۴ اردیبهشت با حضور جمعی از فعالان و پیشکسوتان این عرصه در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد.

تانیا جوهری یا مهرآزاد جوهری (زاده ۱۳۲۹، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و اکنون ۷۲ ساله است وی در سال ۱۳۴۸ با خسرو شکیبایی ازدواج کرد. این ازدواج بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک در نهایت سال ۱۳۵۸ به طلاق ختم شد. ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک است. تانیا جوهری بعد از این ازدواج ناموفق دیگر ازدواج نکرد.

تانیا جوهری در هفدهمین شب بازیگر و بزرگداشت روز جهانی تئاتر

تانیا جوهری بیش از ده سال است فعالیت هنری نداشته از آنجاکه اهل گفتگو و شرکت در برنامه‌ها هم نیست، حتی در دوران پیش از کرونا هم در مجامع هنری حضور نداشته است، درباره این موضوع هم می‌گوید: «واقعیت این است که به خیلی از مراسم‌ها دعوت می‌شوم ولی جایی نمی‌روم و بیشتر در خانه‌ام. دخترم می‌گوید تو آنقدر جایی نمی‌روی که مردم اصلا یادشان رفته تو هم وجود داری. حالا هم چون مراسم مربوط به تئاتر بود، پذیرفتم که شرکت کنم.»

منبع: سلام نو

397607