به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ پورقاسم به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی، سرفصل این برنامه ها را اعلام کرد.
وی گفت: در سال 1400با عنایت به وضعیت عملیات بیمه ای و حق بیمه تولیدی شرکت های بیمه در سال 1400، سیاست این مدیریت در راستای اهداف استراتژیک و برنامه های عملیاتی شرکت همسو بوده و تبلیغات آن در راستای موضوعات ذیل جهت گیری شده است.
وی راه اندازی سایت فروش محصولات بیمه ای در بستر وب، ارائه خدمات آنلاین بیمه ای به مشتریان، ارایه سرویس های ویژه به بیمه گذاران برتر، تقویت بازاریابی دیجیتال و کمپین تبلیغاتی این شرکت با محوریت خدمات آنلاین به خصوص در حوزه بیمههای زندگی را از اهم برنامه های تبلیغاتی این مدیریت برشمرد.
پورقاسم همچنین حضور در نمایشگاه های نفت و انرژی، پتروشیمی، بانک، بورس و بیمه و فرصت های سرمایه گذاری و حضور پررنگ در راستای مسئولیت های اجتماعی و ورزشی را نیز مورد تاکید قرار داد و از تلاش برای عضویت حقوقی این شرکت در انجمن روابط عمومی ایران خبر داد.
مدیر روابط عمومی بیمه تجارتنو، رونمایی از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای نوین بیمه ای در راستای دیجیتالی شدن خدمات این شرکت را یادآور شد و در پایان خاطر نشان کرد:
روابط عمومی شرکت تجارتنو با تلاش مضاعف در راستای سیاست های شرکت و در بستر هوشمند سازی عملیات بیمه ای، برنامه های منظمی دارد و در این جهت حرکت خواهد کرد.
این مدیریت بر اساس سند استراتژیک شرکت تلاش میکند با اتکاء به برنامههای عملیاتی به بازارهای خرد و پرتفوی مستقل تمرکز کند.