واتساپ با ۳ ویژگی هیجان‌انگیز به روز شد

واتساپ اکنون قابلیت نشان دادن واکنش با استفاده از ایموجی، به اشتراک گذاری فایل تا حجم ۲ گیگابایت و افزایش تعداد کاربران چت‌های گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.
تصویر واتساپ با ۳ ویژگی هیجان‌انگیز به روز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بی شک واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در جهان است. این پیام رسان به تازگی آپدیت جدیدی به همراه چند قابلیت جدید منتشر کرده است. واتساپ اکنون قابلیت نشان دادن واکنش با استفاده از ایموجی، به اشتراک گذاری فایل تا حجم ۲ گیگابایت و افزایش تعداد کاربران چت‌های گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌های می‌پردازیم:

واکنش با استفاده از ایموجی
ویژگی ارسال واکنش با استفاده از ایموجی، اکنون با چند ایموجی در دسترس قرار گرفته است و به گفته واتساپ در آینده از همه ایموجی‌ها مانند عشق، خنده، تعجب، غم و تشکر و رنگ پوست‌های مختلف پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت واکنش واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون شلوغ شدن چت گروهی و ارسال پیام اضافی، به یک پیام در گروه واکنش نشان دهند. کاربران برای واکنش نشان دادن به یک پیام، باید آن پیام را به مدت بیشتری فشار داده و سپس روی ایموجی نمایش داده شده ضربه بزنند.

واتس اپ پس از اینکه شخصی به پیامی واکنش نشان داد، به فرستنده پیام اطلاع رسانی می‌کند. کاربران می‌توانند تنها با یک ایموجی به پیام‌ها واکنش نشان دهند. همچنین می‌توانند پس از ارسال ایموجی، آن را به یک ایموجی دیگر تغییر داده و یا واکنش خود را حذف کنند. به گفته ویسپی بوپتی، سخنگوی متا، ویژگی واکنش‌های ایموجی تا یک هفته آینده برای همه ارائه می‌شود، برخی از کاربران نیز ممکن است قبلاً این ویژگی را داشته باشند.

محدودیت گروه واتساپ
پیش از این حداکثر افرادی که می‌توانستند عضو یک گروه در واتساپ شوند، ۲۵۶ نفر بود که پس از این به ۵۱۲ عضو تغییر خواهد کرد.

اندازه فایل واتساپ
واتس‌اپ همچنین محدودیت اندازه فایل برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به ۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. این افزایش حجم فقط به اسناد مربوط می‌شود و حداکثر حجم ارسالی تصاویر و ویدئو‌ها در واتساپ همچنان ۱۶ مگابایت است.

دو ویژگی واکنش با ایموجی و افزایش حجم فایل ارسالی در نسخه فعلی در دسترس هستند. اما ویژگی افزایش تعداد اعضای گروه به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

396671