به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی و بینالملل بیمه نوین به نقل از مدیریت بیمههای آتشسوزی؛ این شرکت با پیادهسازی استراتژی مبتنی بر ارائه محصولات بر اساس نیاز روز مشتریان و گسترش فرهنگ بیمه موفق شد تا فروش بیمههای آتشسوزی خود را در سال 1400 به نحو قابل توجهی افزایش داده و 151 درصد رشد در حق بیمه تولیدی این رشته بیمهای را کسب کند.
بر اساس آمار منتشر شده، فروش بیمههای آتشسوزی در بیمه نوین با رعایت مبانی مدیریت ریسک همراه بوده است به نحوی که خسارت پرداختی در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 30 درصد کاهش مواجه بوده است.
نسبت خسارت این رشته بیمهای نیز در سال ١۴٠٠ نسبت به سال گذشته، 7٢ درصد کاهش داشته است.
همچنین، آمارها نشان میدهد که در سال 1400 حدود 180 درصد از بودجه پیشبینی شده شرکت بیمه نوین برای بیمههای آتش سوزی تحقق یافته است.