ماجرای بد شدن حال خانم مجری در «دورهمی»

درباره حضور ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون به همراه همسر خود شهرام شکیبا در دورهمی، ماجرای ازدواج و بد شدن حالش در این برنامه بخوانید.
تصویر ماجرای بد شدن حال خانم مجری در «دورهمی»

به گزارش سایت خبری پرسون، شهرام شکیبا به همراه همسر مجریش در سری جدید برنامه دورهمی حضور یافت و در گپ و گفتی با مهران مدیری در مورد ماجرای ازدواجش این گونه توضیح داد:

من قرار بود یه برنامه ای رو برای عید کار نکنم، بعد دیدم بنشینم خونه حوصلم سر میره، گفتم کار می کنم، همسرم که اون موقع گرافیست پخش شبکه آموزش بودن از من یه سؤال پرسیدن. اولین باری که او سؤال پرسیدن گفتم سلام دخترم، واقعیت این هست که او بی بی فیسه و ما خیلی اختلاف سنی نداریم، اگه 14 سال خیلی نباشه، به ظاهرش نمی خورد فکر کردم یه دختر 17 یا 18 ساله ای که علاقمند به کار اجراست و بعد از دیدن ظاهر گفتم باید ازدواج کنیم.

صحبت جالب همسر شهرام شکیبا درباره عاشق شدنش

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا که تا کنون اجرای چند برنامه تلویزیونی را با همسرش به صورت مشترک برعهده داشتند، درباره عاشق شدنش گفت:

من قبل از سؤال پرسیدن از او بدم می آمد اما بعد از اینکه سوالم رو پرسیدم و او گفت بله دخترم، شیفته تن صداش و گیراییش شدم.

مختصری درباره شهرام شکیبا و همسر جوانش

شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

شهرام شکیبا تاکنون دوبار ازدواج کرده است، همسر اول او مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد سال 1353 بوده است که در سال 1385 از یکدیگر جدا شدند، حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام علی است.

شهرام شکیبا در سال 1393 با خانم ستاره سادات قطبی مجری و برنامه ساز تلویزیون ازدواج کرد، حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام صدرا است.

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است که یک ازدواج ناموفق داشته و از ازدواج اول خود صاحب پسری به نام امیرعلی است.

396227