حضور فعال پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس 2022

پست بانک ایران به عنوان یکی از حامیان اصلی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 2022 که طی روزهای 20 الی 23 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود با برپایی غرفه، حضوری فعال خواهد داشت.
تصویر حضور فعال پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس 2022

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه بانک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با حضور کارشناسان و متخصصین بانکی پاسخگوی سوالات در زمینه تسهیلات، امور اعتباری، ارزی و بانکی است.

پست بانک ایران نیز به عنوان تنها بانک تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از استارتاپ‌های موفق این نمایشگاه حمایت مالی می‌کند تا همگام با شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال 1401، نقشی پررنگ در ایجاد اشتغال کشور ایفا کند.

بهزاد شیری مدیر عامل بانک به عنوان یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد انتخاب شده و همچنین در پنل گفت‌و‌گوی بانک ها و چینش اقتصاد دیجیتال کشور حضور خواهد داشت.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه با حضور مدیرعامل بانک، از باجه بانکی پارک فناوری پردیس، توکن ققنوس و کتاب سند راهبردی پست بانک ایران رونمایی و نشست خبری با حضور مدیران ارشد شرکت دی جی پی و پست بانک ایران برگزار می‌شود.

اینوتکس در حالی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و میزبان 400 مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری و برگزیدگان رویدادهای کارآفرینی است که به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از 20 هزار نفر بازدید کننده حضوری و آنلاین می‌پردازد.

همچنین توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌ها، تامین منابع مالى، مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است.

بر اساس این گزارش، از دیماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال 1401، پست بانک ایران با حضور در شهرهای، شیراز، کرمانشاه، قم، سمنان، زنجان، ارومیه و تهران از بخش رقابتی اینوتکس پیچ با پرداخت تسهیلات پنج میلیارد ریالی به برگزیدگان حمایت مالی کرده بود.

396194