بگذارید از حق مادرم دفاع کنم

فرصت یک ماهه پولاد کیمیایی به شبکه «من‌وتو»

پولاد کیمیایی می‌گوید یک ماه به هما سرشار و شبکه «من‌وتو» فرصت می‌دهد تا زمینه صحبت را برای او فراهم کنند تا از حق مادرش، گیتی پاشایی تهرانی دفاع کند.

تصویر فرصت یک ماهه پولاد کیمیایی به شبکه «من‌وتو»

به گزارش سایت خبری پرسون، پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی که پیش‌تر در واکنش به مصاحبه گوگوش با هما سرشار و آن‌چه در مورد مادرش، گیتی پاشایی تهرانی در این مصاحبه گفته شد، اعلام کرد حقایقی را در این مورد خواهد گفت، با انتشار ویدئویی بر مزار مادرش درخواست کرد حق او را برای باز کردن حقایق محفوظ بدارند.

او در بخشی از این ویدئو می‌گوید: «من از خانم هما سرشار و تلویزیون «من‌وتو» می‌خواهم که حق من را برای دفاع از طرف گیتی پاشایی برای باز کردن حقایق محفوظ بدارند و در مورد آن چیزی که در طول آن ۸ سال بر من گذشت و نامادری‌ای که دیدم حرف بزنم و بگویم چرا مجبور شدم برگردم. آیا ما از کنسرت‌های گوگوش پول دزدیدیم؟! جواب خواهم داد. جواب خواهم داد که چه بر ما گذشت. فقط کمی صبر و می‌خواهم که این اتفاق در جایی بی‌طرف و بدون یک کلمه سانسور بیفتد و حقایق گفته شود و خانم هما سرشار موضوع را وسط حرف من منحرف نکند. مردم ببینند. یک ماه فرصت می‌دهم که این اتفاق بیفتد و در غیر این صورت با تلویزیون دیگری گفت‌وگو خواهم کرد و برملا خواهم کرد و پدرم هم باید جوابگوی همه این سوالات باشد. حرف‌های بسیار زشتی علیه او زده شد و خودش خواهد گفت.»

منبع: آفتاب‌‌نیوز

396185