راهیابی ۹ ورزشکار به اردوی تیم ملی

رقابتهای انتخابی تیم ملی کوراش در حالی برگزار شد که ملی پوش سابق جودو شانس خود را برای حضور در تیم ملی کوراش از دست داد.
تصویر راهیابی ۹ ورزشکار به اردوی تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد محمدی بریمانلو که چندی پیش در لیگ برتر جودو به جوانان باخته بود و در انتخابی غیبت داشت، راهی کوراش شد تا شانس خود را برای حضور در تیم ملی این رشته آزمایش کند ولی در مبارزات وزن ۸۱ کیلوگرم به الیاس علی اکبری و امید تیزتک باخت و موفق نشد جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کند.

بر همین اساس سایت فدراسیون ووشو نوشت؛ مسابقات درون اردویی تیم ملی کوراش جهت شناخت ملی پوشان بازی‌های آسیایی هانگژو در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار شد. در این مسابقات که با حضور مدعیان اوزان چهارگانه برگزار شد، نتایج ذیل به دست آمد:

در وزن ۶۶ کیلوگرم که رامین احمدزاده، الیاس پاکدل، علی محمدی بریمانلو و قاسم نوری زاده حضور داشتند، رامین احمدزاده موفق شد با اقتدار سه مدال آور آسیایی و عنوان دار این رشته را با اقتدار شکست دهد. در این وزن قاسم نوری زاده دوم و الیاس پاکدل در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۹۰ کیلوگرم هم صادق آذرنگ با شکست مسعود قوی بازو طلایی ایران در رقابت‌های قهرمانی کوراش آسیا در مکان اول قرار گرفت و مسعود قوی بازو هم با شکست جواد مرادی در جایگاه سوم ایستاد. در این وزن به علت آسیب دیدگی جواد مرادی مسابقه بین مرادی و آذرنگ به علت انصراف مرادی انجام نگرفت.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم هم، ابراهیم قجر با شکست فرزین شاهباز و علیرضا سجادی‌فر با اقتدار در رده اول قرار گرفت و شاهباز با شکست سجادی فر در مکان دوم قرار گرفت.

به این ترتیب نفرات ذیل از فردا ۱۶ اردیبهشت به مدت ده روز تمرینات مرحله چهارم خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز خواهند کرد.

۶۶ کیلوگرم: رامین احمدزاده زاده (خراسان شمالی ) قاسم نوری زاده(تهران)

۸۱ کیلوگرم: الیاس علی اکبری (خراسان شمالی)، امید تیزتک (خراسان رضوی)

۹۰ کیلوگرم: صادق آذرنگ (خراسان شمالی)، مسعود قوی بازو (خراسان

رضوی )۹۰+ کیلوگرم: ابراهیم قجر (مازندران)، فرزین شاهباز و جعفر پهلوانی جاغرق (خراسان رضوی)

این مسابقات با حضور مینوکده، رئیس کمیته داوران و داوران بین المللی در محل کمیته ملی المپیک در تهران برگزار شد.

منبع: مهر

395887