احدی: علاقه‌ای‌ به حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را ندارم

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: در این مقطع‌ زمانی علاقه‌ای به حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را ندارم.
تصویر احدی: علاقه‌ای‌ به حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را ندارم

به گزارش سایت خبری پرسون، اکبر احدی در خصوص تغییرات انجام شده در تیم ملی بوکس، اظهار داشت: وقتی جابه‌جایی‌ و تغییرات انجام می‌شود، تا کار آغاز نشده و به مسابقات نرویم، پیش‌بینی‌ کردن کار درستی نیست. حسین نهرودی مربی باتجربه‌ای‌ است که چند مربی جوان هم کنار او حضور دارند.

وی در خصوص اینکه چرا برای هدایت تیم ملی بزرگسالان نامزد نشد؟ عنوان کرد: خیلی علاقه‌ای‌ به حضور در کادر فنی ندارم. اکنون شرایط اقتصادی به گونه‌ای‌ است که باید به فکر زندگی خانواده‌ام‌ باشم و کار کنم. چند سال برای تیم ملی رایگان کار کردم و خیلی عقب افتادم. کنار فدراسیون و در شورای فنی کمک می‌کنم اما نمی‌خواهم به کادر فنی بروم.

احدی در مورد اینکه شنیده می‌شود گزینه اصلی هدایت تیم جوانان است، عنوان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم. برایم اولویت، کار و زندگی‌ام‌ است و اگر پیشنهاد شود باید برخی مسائل را بررسی کنم. برای بزرگسالان هم باید بگویم من در این مقطع زمانی توانش‌ را نداشتم تا با مشکلات بجنگم.

وی در مورد استفاده از مربی خارجی، توضیح داد: آوردن مربی خارجی چندان سخت نیست و کمی پول می‌خواهد که کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و یا مسوولان فدراسیون آنرا تامین می‌کنند. حفظ مربی و نحوه استفاده از آن مهم است که در سال‌های گذشته نتوانستیم در این مهم خوب عمل کنیم.

احدی گفت: حضور مربی بعد از ۶ ماه ثمر می‌دهد که در بوکس یا به بهانه پول، مربی خارجی را به خانه‌اش‌ بازمی‌گردانند که می‌خواستند خودشان باشند تا زیر پای خارجی‌ها را خالی کنند.

منبع: ایرنا

457434