همایش تخصصی شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در حوزه ترانزیت کالا توسط بیمه پاسارگاد برگزار شد

گردهمایی تخصصی شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در حوزه ترانزیت کالا با حضور برخی مقامات دولتی و قضایی کشور، همچنین مدیران تشکل‌های صنفی صنعت حمل‌ونقل و شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در حوزه ترانزیت کالا ، توسط شرکت بیمه پاسارگاد در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
تصویر همایش تخصصی شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در حوزه ترانزیت کالا توسط بیمه پاسارگاد برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، براساس این گزارش، در این همایش ضمن قدردانی از ۴۰ شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی برتر فعال در ترانزیت کالا و حضور مقامات مرتبط از جمله مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی و گمرک جمهوری اسلامی ایران، به بررسی برخی چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای ترانزیت کالا در کشور به‌عنوان بخش مهم پیشران اقتصادی پرداخته شد.

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، شهریار افندی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی از جمله مهمانان ویژه این مراسم نیز در سخنانی کوتاه به شرح وضعیت جابه‌جایی بین‌المللی کالا و تشریح چشم‌انداز حکومتی و دولتی نسبت به این زمینه مهم اقتصادی پرداخت. مهرداد تقی‌زاده بهجتی، معاون سابق وزیر راه و شهرسازی، مسعود پل‌مه دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، احمد زمانیان یزدی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان، نیز از دیگر سخنرانان این برنامه بود که در محور برنامه‌ها، ضرورت‌های حوزه حمل‌ونقل و دغدغه‌های فعالان صنعت ترانزیت صحبت کرد.

مدیر پروژه بیمه رویه‌های گمرکی بیمه پاسارگاد در بخش پایانی این همایش به ارائه گزارش عمکرد 8 ساله بیمه پاسارگاد در طرح بیمه ترانزیت و برنامه‌های این مجموعه در سال 1401 پرداخت. وحید حایری گفت: مهم‌ترین برنامه‌های امسال بیمه پاسارگاد شامل همکاری با گمرک ایران در راه اندازی مکانیزم فعال اقتصادی مجاز (AE0) برای فعالان صنعت ترانزیت و همچنین توسعه باشگاه مشتریان حمل‌ونقل بیمه پاسارگاد با تمرکز بر ترویج آموزش در میان فعالان صنعت حمل‌ونقل است.

در ادامه همایش علی خلیل زاده مدیر منطقه ۲ بیمه پاسارگاد ضمن قدردانی از حضور مدعوین در صحبت های خود به ارائه انواع خدمات بیمه پاسارگاد اشاره کرد و افزود: شرکت های حمل و نقل می توانند از انواع خدمات بیمه ای شرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه های باربری، آتش سوزی، انواع بیمه های مسئولیت، بیمه های عمر و تأمین آتیه و … بهره مند شود.

این همایش پس از دو سال وقفه در برگزاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای ششمین دوره با حضور ۳۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه در مجموعه کوهسر مشهد برگزار شد.

395599