زمان ثبت‌نام دور جدید سفرهای عتبات اعلام شد

ثبت‌نام دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات در قالب کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت از چهارشنبه آغاز می‌شود.
تصویر زمان ثبت‌نام دور جدید سفرهای عتبات اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ثبت‌نام دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات در قالب کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت از چهارشنبه آغاز می‌شود که در این دوره، اعزام‌ها از بیستم اردیبشهت تا پایان خردادماه پیش‌بینی شده است.

سفر به عتبات در ماه مبارک رمضان از نهم فروردین ماه سال جاری آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت این سفرها تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

زائران از سفرهای یک هفته‌ای عتبات استقبال می‌کنند

سفرهای عتبات در ماه مبارک در بسته‌های زیارتی متنوع اجرایی شد؛ به طوری که اعزام‌ها از هفت تا ۲۱ روز صورت گرفت که البته با توجه به تقاضای بیشتر زائران برای سفر به عتبات در شب‌های قدر، بیش‌تر زائران در این ایام به عتبات مشرف شدند. همچنین برخی از زائران تعطیلات عید فطر را برای زیارت کربلا انتخاب کرده‌اند.

با این وجود، بسته زیارتی یک هفته‌ای که پیش از شیوه جدید سفر عتبات اجرایی می‌شد، بیش‌ترین تقاضا را به خود اختصاص داده است و همچنان نیز زائران در قالب سفر یک هفته‌ای که شامل سه روز اسکان در نجف، سه روز اسکان در کربلا، یک روز اسکان در کاظمین و زیارت دوره حرم امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا است، به عتبات مشرف می‌شوند.

سفرهای عتبات رمضانی تا ۱۹ اردیبشهت ادامه دارد

سفرهای زیارتی عتبات در ماه رمضان تا نوزدهم اردیبهشت انجام می‌شود و پس از آن دور جدید اعزام‌ها آغاز خواهد شد و احتمال تغییر قیمت نیز وجود دارد.

آغاز دور جدید اعزام‌های عتبات از ۲۰ اردیبهشت

ثبت‌نام سفرهای زیارتی به عتبات در دور جدید از چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و اعزام‌ها نیز از بیستم اردیبهشت تا پایان خردادماه پیش‌بینی شده است. زائران می‌توانند برای مشاهده ظرفیت کاروان‌ها به سایت ثبت‌نام عتبات سازمان حج و زیارت مراجعه یا با دفاتر زیارتی مجاز تماس بگیرند.

سفرهای زیارتی به عتبات در حال حاضر فقط به صورت هوایی انجام می‌شود و هزینه سفر رفت و برگشت به صورت هوایی به مدت یک هفته از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

منبع: فارس

395551