با برترین تولیدکنندگان برج خنک کننده در سال 1401 آشنا شوید

در این مقاله لیست برترین شرکت های تولید کننده برج خنک کننده یا کولینگ تاور ساخت ایران در سال 1401 را به شما معرفی کرده ایم.
تصویر با برترین تولیدکنندگان برج خنک کننده در سال 1401 آشنا شوید

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از صنایع دلتا کولینگ که در زمینه طراحی و تولید انواع برج خنک کننده فعالیت دارد؛ لیستی را از برترین تولیدکنندگان برج خنک های کننده یا کولینگ تاور در سال 1401 برای شما آماده کرده ایم، که در ادامه می‌توانید اسامی، شماره تماس و همچنین آدرس دقیق تولیدی آن‌ها را داشته باشید.

اما قبل از اینکه به معرفی شرکت های تولید کننده برج خنک کننده بپردازیم، بیاید اول ببینیم که یک سازنده کولینگ تاور چه ویژگی ها و معیارهایی بایستی داشته باشد و در مواقع انتخاب این دستگاه صنعتی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم.

نکات مهم در انتخاب تولید کننده برج خنک کننده برای خرید

طبیعتا نیاز است که برای تهیه هر محصولی به ویژه دستگاه های صنعتی حال چه مستقیم از سازنده آن باشد و چه از واسطه و فروشگاه های معتبر، لازم هست که یکسری نکات مهم را در نظر داشته باشید و بدانید که اصلا یک تولید کننده برج خنک کننده چه شرایطی را باید داشته باشد؛ حتما اگر قصد انتخاب یک تولیدی را برای خرید برج خنک کن دارید به مواردی که در زیر به آنها پرداخته ایم توجه داشته باشید، تا در هنگام تهیه کولینگ تاور دچار مشکل نشوید.

  1. کیفیت ساخت: شاید ظاهر و سیستم این دستگاه ها خیلی پیچیده نباشد و تنها از روی ظاهر یک برج خنک کننده به خودتان بگویید که این دستگاه کیفیتش عالی است و بلعکس. ولی می بایست گفت که این کار کاملا اشتباه است و کیفیت فقط از روی شکل یک کولینگ تاور مشخص نمی شود بلکه در کارایی و کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه تعیین می شود.
  2. گارانتی و خدمات پس از فروش: داشتن ضمانت در کارکرد و خدمات پس از فروش تا حدی می تواند شما را از بابت دستگاهی که می خواهید تهیه نمایید خاطر جمع کند، اما نباید که فقط به دلیل اینکه دارای گارانتی است بسنده کنید، بلکه موارد دیگر را هم در نظر داشته باشید.
  3. نگهداری و تعمیرات برج خنک کننده: این مورد را می توانیم بگوییم که در واقع یک مزیت محسوب می شود، زیرا که در گذشته تعمیر کولینگ تاور به دلیل اینکه قطعه های این دستگاه وارداتی بوده، تعمیرات برج خنک کن هزینه بالایی برای شما داشته، اما خوش بختانه امروزه تمام لوازم جانبی این محصول داخلی هست و معمولا شرکت های تولیدی برج خنک کننده به این مورد می پردازند.
  4. قطعات برج خنک کننده: خرید لوازم یدکی کولینگ تاور شاید در اوایل کار زیاد به چشم نیاید و در گذر زمان با آن مواجه شوید، ولی قطعا یک روز برای برج خود نیاز به خرید قطعات پیدا می کنید، زیرا که قطعه های بکار رفته در برج خنک کن در زمان بندی خاصی نیاز به تعویض دارند. پس اگر کمی هم به این موضوع دقت کنید بد نیست.

معرفی برترین شرکت های تولید کننده برج خنک کننده

کارشناسان خبره می‌گویند: مدیران صنایع و کارخانجات‌های بزرگ پتروشیمی، فولاد سازی و غیره اغلب برای خنک سازی آب داغ برگشتی خود دچار مشکل هستند و به فکر چاره می باشند. از همین رو اقدام برای تهیه برج خنک کن می‌کنند. اما نمی‌دانند که برای خریداری این دستگاه از چه شرکت و تولیدی مطمئن باید اقدام نمایند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید که نمی‌دانید، باید از کجا و چه صنایع مطمئنی، این محصول را تهیه کنید؛ ما در پرسون به نقل قول و همکاری با صنایع دلتا کولینگ که یکی از شرکت های برتر تولید کننده برج خنک کننده در ایران می باشد، یک لیست از بهترین سازندگان کولینگ تاور را طی هفته‌ها تحقیق آماده کرده ایم، که به شرح زیر است؛

تبادل گستر هیراد: یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه ساخت برج خنک کننده است، کولینگ تاورهای این مجموعه با برسی و به گفته مشتریانشان دارای مزیت کیفیت خوب و قیمت مناسب هست که به دلیل اینکه وب سایتشان در دست ساخت بود، نتوانستیم لینک آن را در این مقاله درج کنیم. برای خرید و دریافت اطلاعات تماس این شرکت می توانید به صنایع زیر که به معرفی آن پرداخته ایم مراجعه نمایید، زیرا که زیر مجموعه‌ای از این شرکت می باشد و شماره تماس و آدرس تولیدی آن را در پایین درج کرده ایم.

دلتا کولینگ: یکی دیگر از سازندگان بزرگ تخصصی در زمینه طراحی و تولید برج خنک کننده یا کولینگ تاور است که علاوه بر ساخت این دستگاه به فروش قطعات و همچنین خدمات تعمیرات برج خنک کن نیز پرداخته است. این مجموعه سابقه چندین ساله‌ای در این حوزه دارد و طبق برسی‌های انجام شده توسط ما، متوجه شدیم که پروژه های دولتی و خصوصی بیشماری را داشته‌اند (نزدیک به سه هزارتا). به همین دلیل پیشنهاد ما در این مقاله این مجموعه می باشد. همچنین با توجه به عضویت در انجمن برج های خنک کننده (CTI) و مهندسین امریکا (ASME) می توان گفت که برج خنک کننده دلتا کولینگ با استانداردهای روز دنیا این محصول همگام است.

مزایای خرید کولینگ تاور از این مجموعه به شرح زیر می باشد؛

  • کیفیت خوب و قیمت مناسب
  • داشتن استاندارهای لازم برای یک کولینگ تاور
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • خدمات تعمیرات و فروش قطعات برج خنک کننده

برای بازدید و خرید حضوری محصولات این تولیدی می توانید که به تهران، شهریار، جاده شهریار به سمت آدران، بعد از اسد آباد، جنب کشتارگاه قائم، کوی گل‌ها، پلاک هشت مراجعه کنید، یا با این شماره تماس بگیرید. 09127678900جناب خزایی

آسا ت‌هویه: تخصص و گستره فعالیت مجموعه تهویه سپند در زمینه، برودت صنعتی، اجرای تاسیسات مکانیکی و کمی هم در ارتباط با این دستگاه‌ها که می توان گفت برج های این شرکت از جایی دیگر تهیه می شود. به همین دلیل چون نمیدانیم از کجا و چه شرکتی این محصول را تهیه می کنند، آدرس و مشخصات را درج نکرده‌ایم.

دما ت‌جهیز: گستره فعالیت این شرکت در فروش تجهیزات سرمایش، گرمایش، موتورخانه، استخر، سونا، جکوزی و از این دسته محصولات است و می توان گفت که تنها نقش واسطه در زمینه عرضه این محصول را همانند آسا ت‌جهیز دارد.

ابتکار صنعت ایرانیان: مجموعه ابتکار صنعت پارسیان که به تازگی تغییر نام برند داده است، نیز پیشینه بسیار خوبی در تولید برج خنک کننده دارد، ولی متاسفانه وب سایت این شرکت اکنون از دسترس خارج شده است و موفق به درج لینک و مشخصات آن را در این مقاله نشدیم.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم که شما را با بهترین سازندگان برج های خنک کننده حال چه از نوع بدنه فایبرگلاس، بتنی و فلزی آشنا کنیم. به طور کلی و مختصر طبق تحقیقات ما، برای تهیه و خرید برج خنک کننده یا کولینگ تاور بهتر است، که به سایت صنایع دلتا کولینگ مراجعه نمایید، زیرا که این مجموعه سابقه چند ساله خوبی در ساخت این محصول را داشته و از استانداردهای جهانی برای تولید برج خنک کن بهره می گیرد.

395546