به گزارش سایت خبری پرسون، علی جباری مدیرعامل بیمه رازی گفت: یکی از مهمترین شاخصههای خدمت رسانی در صنعت بیمه فرآیند پرداخت خسارت است که بیمه رازی در سال 1400 بیش از 11 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تکیه بر برنامه ریزی مشخص و عملکرد مناسب شرکت، طول پرداخت خسارت در بیمه رازی کاهش پیدا کرد و این شرکت با شیوه پرداخت اقساطی و افزایش مدت زمان پرداخت خسارت خداحافظی کرد.
او با اشاره به رفع مشکلات نقدینگی در شرکت بیمه رازی، بیان کرد: در سال 1400 تمام خسارتهای معوق سنوات گذشته به طور کامل پرداخت شده و هیچ خسارتی در سال 1400 به سال بعد موکول نشده است.
جباری تعهد و پاسخگویی را نشانه بارز بیمه رازی دانست و یادآور شد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی توانایی ارائه خدمات بیمهای به تمام هموطنان را دارا است و خود را در قبال بیمهگذاران و بیمه شدگان پاسخگو میداند.
مدیرعامل بیمه رازی در ادامه افزود: در صنعت بیمه یکی از شاخصهای مهم عملکردی نسبت خسارت است که بیمه رازی با وجود پاسخگویی به تمام تعهدات خود نسبت خسارت پایینتری نسبت به عملکرد صنعت داشت و این موضوع بیانگرد آن است که بیمه رازی در سال 1400 ریسکهای منطقی را تحت پوشش خود قرار داده است.