مهرداد عشقیان از رادیو ارگ تشییع می شود

مهرداد عشقیان صبح فردا (پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه) از مقابل ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ تشییع می شود.
تصویر مهرداد عشقیان از رادیو ارگ تشییع می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد عشقیان نویسنده، بازیگر، گوینده و کارگردان نمایش‌های رادیویی بامداد ۷ اردیبهشت بعد از قریب به دو سال مبارزه با سرطان معده دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع این هنرمند از مقابل ساختمان رادیو نمایش از میدان ارگ برگزار خواهد شد.

بهرام سروری‌نژاد ضمن تأیید ضایعه درگذشت مهرداد عشقیان از هنرمندان باسابقه رادیو نمایش یادآور شد: زنده‌نام عشقیان طی قریب به دو سال اخیر درگیر مبارزه با بیماری سرطان معده بود و درنهایت بامداد امروز (چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه) به دلیل ایست قلبی در بیمارستان فیروزگر دار فانی را وداع گفت.

وی با تاکید بر آنکه زنده‌نام عشقیان انسانی بسیار وارسته، افتاده و هنرمندی به تمام معنا بود خاطرنشان کرد: آرامش مثال‌زدنی او در حوزه فعالیت کار رادیویی سرلوحه بسیاری از همکاران بود و همچنین در کنار گویندگی قوی، بازیگری و کارگردانی استادانه نمایش‌های رادیویی در حوزه هنر خوش‌نویسی نیز استادی به تمام معنا بود.

سروردی‌نژاد درباره تشییع پیکر این هنرمند گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تشییع پیکر او صبح فردا (پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه) از مقابل ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ برگزار خواهد شد.

وی درباره آنکه زنده‌نام عشقیان در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا تدفین خواهد شد یادآور شد: تمام تلاش همکاران و مدیریت رادیو نمایش بر آن است که وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود.در صورت عدم امکان این مهم، پیکر وی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

زنده‌نام مهرداد عشقیان، نویسنده، بازیگر، گوینده و کارگردان نمایش‌های رادیویی از سال ۱۳۷۴ کار در حوزه نمایش‌های رادیویی را آغاز کرد و علاوه بر آن در حوزه کتاب‌های صوتی با آرشیو معاونت صدا رسانه ملی و ناشران خصوصی در حوزه تولید کتاب صوتی نیز همکاری نزدیکی داشت.

منبع: ایرنا

394797