واکنش عضو هیئت رئیسه شورای شهر به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به حواشی پیش‌آمده پیرامون سفر خانواده قالیباف گفت: تخریب محمد باقر قالیباف طبیعی قابل انتظار و تکرار شونده است.
تصویر واکنش عضو هیئت رئیسه شورای شهر به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه

به گزارش سایت خبری پرسون، شربیانی در تازه ترین اظهارات خود در توییتر به حواشی پیش امده درمورد خانواده محمد باقر قالیباف اشاره کرده است.

وی ضمن تاکید بر طبیعی خواندن تخریب قالیباف افزوده است: هیچ دوره ای نتوانسته به اندازه او این حجم از زیرساخت،تاسیسات،فضاها و امکانات شهری عمومی در شهر تهران را ایجاد و خلق کنند.(کارنامه بی بدیل در تاریخ تهران)

شربیانی تاکید کرد: با مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، اجازه نداد دولت اجاره ای اصلاح طلبان و اعتدالیون بتوانند دوباره منافع ملی و عزت ایران را به بهای ناچیز به جریان سلطه و استکبار بفروشند(ممانعت از تکرار برجام تماماً خسارت بار)

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نوشت: با اعلام مخالفتِ نظریه مشورتی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و بازگرداندن ساز و کار بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی به کلیت مجلس،مانع از اعمال محدودیت و تنگ نظری بر فضای مجازی و ناامید کردن نسل های جوان و کارآفرینان گستره حوزه اطلاعات و فناوری شد(مخالفت با مسدود سازی اینستاگرام و شبکه های مجازی)

وی گفت :او در میان سربازان درجه یک و جان فدای نظام و مقام معظم رهبری،با فاصله زیادی به عنوان نفر اول «کارآمدی» که نیاز و ضرورت و اولویت نظام است،مطرح می باشد.
کارآمدی که نظام سلطه و عوامل به ظاهر ایرانی وابسته به او(اپوزیسیون برانداز) را نزد افکار عمومی جامعه از خاصیت و اثرگذار ی انداخته است.

شربیانی ادامه داد: (به گور بردن آرزوی ترامپ و طرفداران بظاهر ایرانی اش در ۳سال اخیر) پس چپ و راست و اعتدال و عدالت خواه و برانداز داخل و خارج هر کدام به دلیل و انگیزه ای بر او می تازند.

394520