تصادف مرگبار موتورسیکلت در جنوب تهران

پلیس راهور تهران بزرگ مهم‌ترین رویدادهای ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت را تشریح کرد که از جمله آن می‌توان به مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در جنوب تهران اشاره کرد.
تصویر تصادف مرگبار موتورسیکلت در جنوب تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی با بیان اینکه صبح روز یکشنبه به عنوان روز کاری اردیبهشت ماه و هفته جاری با افزایش بار ترافیک در معابر آغاز شد، گفـت: البته علیرغم افزایش ترددها خوشبختانه مشکل و مورد خاصی گزارش نشده و ترددها به شکل پرحجم و روان انجام شد. در حال حاضر نیز از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده است.

وی از واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی تقاطع هنگام خبر داد و افزود:‌ در ساعت ۷:۱۵ صبح امروز یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی بود که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خارج و پس از برخورد با گاردریل های این بزرگراه واژگون شد. این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به روی سقف کشیده شد و سرانجام پس از برخورد با جدول کناری بزرگراه متوقف شد. در این حادثه راننده سوار پژو ۲۰۶ به شکل معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

مرگ موتورسیکلت سوار در جنوب تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه ترافیکی دیگری در نخستین ساعات از بامداد امروز در جنوب تهران خبر داد و گفت:‌ در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز یک دستگاه موتورسیکلت که در حال حرکت در محدوده بلوار دستواره به سمت شمال قبل از میدان مادر بود، در مقابل متروی جوانمرد قصاب واژگون شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد، گفت:‌ کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را علت وقوع این حادثه رگبار تشخیص داده و اعلام کردند.

توقیف دو موتورسیکلت سنگین در شمال تهران

همه خانی از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در پایتخت نیز خبر داد و گفت:‌ در ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس بعد از آفریقا یک دستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی را مشاهده و با اجرای طرح مهار آن را توقیف کردند. در ادامه این روز و در ساعت ۱۷:۴۵ نیز ماموران این‌بار در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران و در محدوده نمایشگاه بین‌المللی یک‌دستگاه موتورسیکلت سنگین با مشخصات زد ایکس ۷۵۰سی‌سی را مشاهده و توقیف کردند.

آماده باش پلیس راهور برای شب قدر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم‌های شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز اظهارکرد:‌ در این شب ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد. امشب نیز تردد انواع کامیون در سطح معابر شهر ممنوع بود و پلیس با آن برخورد می‌کند. همچنین با تخلفات ساکن نیز برابر قانون رفتار شده و مأموران نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام خواهند کرد.

منبع: ایسنا

394185