شیبا اینو در چه وضعیتی قرار دارد؟

رمزارز شیبا اینو ناگهان 21.29 درصد افزایش یافت و با عبور از تمامی EMAها به سطح 0.000026 دلاری رسید.
تصویر شیبا اینو در چه وضعیتی قرار دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز شیبا اینو (SHIB) با توجه به اینکه تحت تاثیر یک خط روند مقاومتی و زیر متحرک نمایی 200 روزه قرار دارد ، با پیروی از یک وضیعت به ظاهر خرسی ، معامله می شود. با این حال، روند نزولی این رمزارز در کف محدوده رنج متوقف شده است.

شیبا اینو در 12 آوریل(23 فروردین) به دنبال خبر لیست شدن آن در پلتفرم معاملاتی رابین هود، رشد فوق العاده ای را تجربه کرد.

با این حال، خریداران پس از مواجهه با خط روند نزولی، نتوانستند این روند صعودی را حفظ کنند. در نتیجه ، فروشندگان موفق شدند که قیمت این آلت کوین را 10 درصد اصلاح کنند.

این روند اصلاحی منجر به کاهش شیبا اینو به زیر تمامی EMA های حائز اهمیت شد و SHIB در مسیر کاهش به سمت خط روند حمایتی خود قرار گرفت. در صورت ادامه این روند نزولی ، قیمت این میم توکن به سطح 0.00002250 دلار خواهد رسید.

از سوی دیگر ، با تسلط مجدد گاوها به بازار امکان تغییر روند شیبا اینو محتمل است که در اثر آن ، قیمت در مسیر رشد به سمت خط روند مقاومتی در 0.000030 دلار قرار می گیرد.

به هر حال، معامله‌گران علاقه مند باید منتظر یک شکست مقاومتی ویا حمایتی قاطع باشند. همچنین ، شیبا اینو باید با کندل‌های روزانه در بالای خط روند مقاومت همگرا بسته شود تا جهت بعدی آن تعیین گردد.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

394174