چگونه می توانیم از خرید شیبا سود بیشتری بگیریم؟

برای اینکه بتوانید نسبت به سایر سرمایه گذاران، سود بیشتری از خرید ارز دیجیتال شیبا بگیرید، از مطالب این مقاله استفاده کنید.
تصویر چگونه می توانیم از خرید شیبا سود بیشتری بگیریم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از دغدغه های اصلی افرادی که در بازار رمز ارزها فعالیت می کنند، کسب سود بیشتر از خرید و فروش ارز دیجیتال است. شیبا نیز یکی از ارزهای دیجیتالی می باشد که توسط بسیاری از سرمایه گذاران حمایت و معامله می شود. نه تنها این رمز ارز، بلکه سایر کوین و توکن های بازار هم می توانند سود و ضررهای متعددی را برای معامله گران خود به ارمغان آورند. به همین دلیل باید روش های کسب سود بیشتر از آن ها را بشناسید تا بتوانید بازدهی معاملات خود را افزایش دهید. به دلیل اهمیت بالای این موضع، ما نیز تلاش می کنیم که شما را با راه های مختلف انجام این کار آشنا کنیم. به همین دلیل در این مقاله به معرفی روش های متفاوت کسب سود بیشتر از خرید شیبا می پردازیم.

برای اینکه بتوانید از این مطالب استفاده کنید، نیاز به هیچ دانش تخصصی ندارید. ما در بخش های مختلف مقاله، هر چیزی که برای دانستن درباره کسب سود از خرید شیبا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم. با بهره گیری از نکات این مطلب می توانید درصد موفقیت خود در خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال افزایش دهید.

معرفی ارز دیجیتال شیبا به زبان ساده

پیش از اینکه به سراغ خرید شیبا و کسب بیشترین سود از آن برویم، بهتر است که ابتدا با خود شیبا بیشتر آشنا شوید. هر چقدر که اطلاعات شما درباره ارز دیجیتال مورد نظرتان بیشتر باشد، با خیال راحت تر و دانش بیشتری در آن سرمایه گذاری می کنید. ارز دیجیتال شیبا یک رمز ارز دیجیتالی می باشد که در صرافی های متعددی خرید و فروش می شود. این رمز ارز در سال 2020 به وجود آمد و هدف خود را تبدیل شدن به محبوب ترین میم کوین بازار کریپتوکارنسی معرفی کرد. جدی ترین رقیب شیبا در این مسیر، ارز دیجیتال دوج کوین بود؛ به همین دلیل بسیاری از افراد شیبا را قاتل دوج کوین نامیدند.

شیبا بلاک چین مستقلی ندارد و روی بستر بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. در همین فضا یک صرافی غیر متمرکز نیز به نام شیبا راه اندازی شد که شیبا سواپ (Shiba Swap) نام گرفت. بسیاری از افرادی که تمایلی به خرید شیبا نداشتند، پس از راه اندازی این صرافی نظر خود را تغییر دادند. این افراد معتقد بودند که شیبا پشتوانه ای ندارد و فقط بر اساس یک موج کاذب دچار افزایش قیمت شده است. بعد از تاسیس شیبا سواپ، این پلتفرم به عنوان پشتوانه ای برای ارز دیجیتال SHIB در نظر گرفته شد. البته که فاز اول پروژه شیبا سواپ چندان هم موفق نبود و توسعه دهندگان این پروژه وعده ارائه نسخه بهتری را به کاربران دادند.

خرید شیبا چگونه است؟

چگونه خرید شیبا را انجام دهیم؟

حالا ارز دیجیتال SHIB را بیشتر و بهتر از قبل می شناسید و می توانید تصمیم بهتری در قبال خرید شیبا بگیرید. برای خرید شیبا نیز راه سختی را در پیش ندارید و به سادگی می توانید این کار را عملی کنید. در این راه صرافی های ارز دیجیتال زیادی هستند که به شما کمک می کنند. یکی از این صرافی ها، صرافی آنلاین بیت ایمن می باشد که در تک تک مراحل خرید شیبا در کنار شما قرار دارد. شما می توانید با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی، نسبت به خرید ارز دیجیتال شیبا اقدام کنید. تمامی مراحل خرید این ارز دیجیتال محبوب را می توانید مطابق لیست زیر و به راحتی انجام دهید:

  • ورود به سایت صرافی بیت ایمن و تکمیل ثبت نام
  • انجام احراز هویت در بخش اطلاعات کاربری
  • افزایش موجودی با مراجعه به صفحه کیف پول و انتخاب واریز تومان
  • ورود به صفحه خرید و فروش شیبا و تکمیل اطلاعات سفارش خرید
  • ثبت سفارش به یکی از روش های عادی یا فوری

در این راستا دو راهنما هم در اختیار شما قرار دارند که با کمک آن ها می توانند فرایند خرید شیبا را ساده تر کنید. یکی از این راهنماها، پشتیبانی 24 ساعته بیت ایمن می باشد که می توانید از طریق پنل پشتیبانی سایت این صرافی با آن در ارتباط باشید. راهنمای دیگر شما نیز ویدئوهای آموزشی موجود در بخش راهنمای استفاده هستند. با مشاهده این ویدئوها، می توانید درک بهتری از نحوه فعالیت در صرافی بیت ایمن و خرید شیبا پیدا کنید.

بیشترین سود خرید شیبا

چگونه از خرید شیبا بیشترین سود را بگیریم؟

برای این که بتوانید از خرید شیبا سود بیشتری بگیرید راه های مختلفی وجود دارد. بسیاری از این راه ها به صرافی ارز دیجیتال میزبان شما مربوط هستند؛ بنابراین باید در انتخاب صرافی دقت بالایی داشته باشید. بخشی دیگر از این راه ها هم به رفتار خود شما در طول سرمایه گذاری بستگی دارند. در لیست زیر می توانید ترکیبی از این موارد را ببینید و با توجه به آن ها، احتمال سود گرفتن خود از خرید شیبا را افزایش دهید و همچنین سود بیشتری را از انجام این کار به دست آورید.

  1. احساسات خود را کنترل کنید و اجازه ندهید که شما را وادار به رفتارهای ضرر آور کنند
  2. هنگام کاهش قیمت ها به جای فروش، خرید کنید تا میانگین قیمت خرید شما کاهش پیدا کند و زودتر به سود برسید
  3. به عمق و اختلاف صف های خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال دقت کنید (در صفحه ثبت سفارش می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید)
  4. به میزان کارمزد و اختلاف قیمت های صرافی مورد نظر با قیمت جهانی توجه کنید
  5. در کنار شیبا، چند ارز دیجیتال دیگر را هم در سبد خود نگه دارید تا در صورت کاهش قیمت شیبا یا افزایش قیمت بیشتر سایرین، بتوانید سود بگیرید

با رعایت این موارد، شانس شما برای کسب سود بیشتر از خرید شیبا افزایش پیدا می کند. به همین دلیل توجه ویژه ای نسبت به آن ها داشته باشید تا بتوانید خود را از سایر سرمایه گذاران متمایز کنید!

398463