پودر آویشن راز قاتل را فاش کرد

پسر ٢٠ ساله مردی را تکه‌تکه کرد و روی جسدش پودر آویشن ریخت. همین پودر آویشن راز او را فاش کرد و این جوان قاتل به جرم خود اعتراف کرد.
تصویر پودر آویشن راز قاتل را فاش کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره جزئیات این پرونده گفت: «ساعت ٦ و ١٠ دقیقه صبح روز شنبه سوم اردیبهشت‌ماه با گزارش کشف گونی آغشته به خون در سطل زباله‌ای در محدوده علائین شهرری، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم(ع) در محل حاضر شد. در بررسی‌های انجام‌شده ماموران با تعدادی از اعضای قطعه‌قطعه‌شده بدن مردی میانسال روبه‌رو شدند.

مقدار زیادی پودر آویشن روی جسد پاشیده شده بود. با هماهنگی‌ قاضی کشیک ویژه قتل، تحقیقات تخصصی درخصوص کشف دیگر اعضای بدن مقتول و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.» فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: «ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و رصدهای میدانی در کوچه‌های اطراف محل کشف جسد، جوان ۲۰ ساله‌ای را در حال انتقال وسایلی از خانه‌اش به داخل خودروی پراید با چهره پریشان مشاهده کردند. ماموران پلیس در بررسی انجام‌شده بین وسایل این جوان پودر آویشن مشاهده کردند. درنهایت با توجه به اینکه روی جسد کشف‌شده نیز پودر آویشن ریخته شده بود، به این فرد مشکوک شدند.»

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی از خانه فرد مورد نظر بازدید شد، گفت: «ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با ورود به منزل آثار خون را در محل مشاهده کردند. در بررسی‌های بیشتر قطعات دیگر بدن مقتول داخل یک گونی کشف شد. در تحقیقات متهم به قتل مرد ۴۰ ساله اقرار کرد و گفت که چند روز قبل با مقتول در میدان شهرری آشنا شده و مدتی با هم دوست بودند تا اینکه شب حادثه او را به خانه‌اش برده و درمورد موضوعی با یکدیگر درگیر شده‌ و با چند ضربه چاقو او رابه قتل رسانده است. پس از پایان تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.»

منبع: روزنامه شهروند

394158