آگهی استخدام بانک شهر در سال ۱۴۰۱/ کلیک کنید

بانک شهر با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود آزمون استخدامی برگزار می کند.
تصویر آگهی استخدام بانک شهر در سال ۱۴۰۱/ کلیک کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک شهر از طریق برگزاری مصاحبه عمومی و تخصصی بصورت دوره ای اقدام به انتشار فراخوان دعوت به همکاری کرده است.

ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد یافت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متن فراخوان به شرح زیر است: با استعانت از خداوند متعال، بانک شهر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت - تحویلدار)، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، درنهایت تعداد ۱۳۰ نفر با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری نماید. افرادی که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب نمایند، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. بدیهی است صرفا موفقیت در آزمون کتبی حقی برای داوطلب جهت استخدام در بانک ایجاد نخواهند نمود و پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت خواهند شد.

دفترچه شرایط آزمون استخدام بانک شهر

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

394123