مشکلات حوزه سلامت، از میراث‌های رسیده به دولت سیزدهم

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به ۴۱ سفر استانی وزیر بهداشت در طول ۷ ماه گذشته، انجام این سفرها را نشان دهنده عزم وی برای حل مشکلات مناطق محروم کشور دانست و گفت: مشکلات حوزه سلامت یکی از میراث‌هایی است که به دولت سیزدهم رسیده و حل آنها، نیازمند حضور در صحنه، آشنایی و راهکارهای موثر است.
تصویر مشکلات حوزه سلامت، از میراث‌های رسیده به دولت سیزدهم

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: نیمی از سفرهای استانی وزیر بهداشت به همراه رییس جمهور و اعضای هیات دولت بوده که این سفرها منشا خیری برای حل مشکلات حوزه های مختلف و از جمله حوزه سلامت بوده است.

وی افزود: در سراسر کشور ۲۲۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی و هزاران پروژه نیمه تمام بهداشتی و دانشجویی وجود دارد که اتمام آنها و همچنین تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت نظام شبکه بهداشت کشور، نیازمند حل مشکلات این پروژه ها است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: تمام سفرهای استانی وزیر بهداشت و دولت، در روزهای تعطیل آخر هفته انجام شده و می شود. وزیر بهداشت در روزهای غیرتعطیل به شدت و با جدیت، پیگیر حل مشکلات و معضلات نظام سلامت از جمله تامین منابع، مدیریت کرونا، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و امورات جاری وزارت بهداشت است و همین تلاشهای مجدانه و پیگیریهای خستگی ناپذیر وی را به وزیر جهادی شهره کرده است.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: یکی از مهمترین محاسن دولت از منظر همگان ، حضور دولتمردان در میدان است. برای حل مشکلات، باید در میدان حضور یافت و مدیریت پشت میزنشینی در دستور کار دولت نیست.

394075