فرمانده انتظامی استان فارس :

کشف 1136 کیلو مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:   با تلاش شبانه روزی نیروی مبارزه با مواد مخدر استان فارس طی 48 ساعت گذشته هزارو 136 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
تصویر کشف 1136 کیلو مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار رهام بخش حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 4 فقره عملیات و در گیری 5 نفر دستگیر و 3 دستگاه حامل مواد مخدر توقیف شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک وانت بار با حمل یک تن و 5 کیلوحشیش، جاسازی 13 کیلو مواد در کپسول گاز خودرو و نیز 140 مواد دیگر به گونه حرفه‌ای در 2 خودرو جاسازی شده بود شناسایی و افراد متخلف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قتل‌هایی که در جامعه انجام می شود به دلیل نگه داری و استفاده اسلحه به دلیل عصانی شدن در بعضی از خانواده انجام می شود، افزود: کسانی که دشمن آسایش مردم هستند و با سازماندهی اسلحه در اختیار خانواده‌ها قرار می دهند با چنین افراد و باند‌هایی برخورد جدی و قانونی می شود.

سردار حبیبی تصریح کرد: با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی با چندین باند برخورد شد که با شناسایی یکی از این باند‌های حامل اسلحه که از غرب وارد استان فارس می شد نفر اصلی دستگیر و 18 قبضه اسلحه کمری، سوزنی و و مقداری مهمات کشف گردیده است.

وی اضافه کرد: اولویت اصلی آسیب رسانی به خانواده‌ها اسلحه است و خانواده‌ها باید برای حفظ جان خود و جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بیش از گذشته از خود مراقبت نشان دهند.

کشف 5 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون

فرمانده انتظامی استان فارس ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 تن انواع مواد مخدر از سوی باند‌های سازمان یافته در استان فارس کشف و ضبط شده است.

سردار حبیبی برخورد ویژه با معتادان متجاهر از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است، اظهار داشت: جمع‌آوری معتادان متجاهر با کمک سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها شاهد تفاوت بسیار در ظاهر شهر نسبت به گذشته بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی در مورد تمهیدات شب‌های قدر گفت: بر اساس فتوا و اعتقادات دینی برای همراهی و آسایش مردم قبل از ماه مبارک رمضان از سوی نیروی انتظامی کشور به ویژه استان فارس برنامه‌ریزی امنیتی در شب‌های قدر در مکان‌های مذهبی شامل حسینه‌ها مساجد و تکایایی که مردم در حال راز و نیاز با خدا هستند بر قرار کرده است.

393914