عملکرد وزیر ورزش خوب و مثبت است

نماینده مردم فریدن گفت: بنده عملکرد جناب وزیر را خوب و مثبت ارزیابی می کنم، سجادی طبق برنامه ای که به نمایندگان ارائه کرده، عمل می‌کند.
تصویر عملکرد وزیر ورزش خوب و مثبت است

به گزارش سایت خبری پرسون، «حسین محمد صالحی دارانی»، نماینده مردم فریدن و فریدونشهر و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در رابطه با عملکرد وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: بنده عملکرد جناب وزیر را خوب و مثبت ارزیابی می کنم، سجادی طبق برنامه ای که به نمایندگان ارائه کرده، عمل می‌کند. ان شاالله ما بقی برنامه هایشان هم به نتیجه برسد و عملکرد خوبی ارائه دهند.

وی همچنین در مورد ابراز رضایت یا عدم رضایت نمایندگان از آقای «سجادی» افزود: فکر می کنم رضایت نمایندگان بیشتر شده است.چرا که برخی وزراء با رای بسیار بالاتری رای اعتماد گرفتند، اما انتظارات را برآورده نکردند، اما آقای سجادی هم خودشان و هم معاونت پارلمانی شان مجموعه شان تقریبا پاسخگو به نمایندگان بودند، مکرر جلساتی با نمایندگان داشتند و عملکردشان را نیز خوب ارزیابی می کنم.

نماینده مردم فریدونشهر، در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای بهبود وضعیت ورزش کشور دارد، گفت: ورزشکاران ما در خارج از کشور ما تقریبا عملکرد خوبی داشتند اما لازم است یک مقدار در بحث باشگاه ها و خصوصی سازی باشگاه ها که در این سال ها مورد ایراد هم بوده است تلاش بیشتری کنند. ان شاالله با برنامه تر ورود پیدا کنند تا این استرس ها و تنش هایی که به ورزش ما است یک مقدار کاهش پیدا کند، در همه حوزه ها کشتی و وزنه برداری و فوتبال که ما حرفی برای گفتن داریم، باید مقداری با برنامه ها با قدرت پیش برود،

وی در ادامه افزود: در داخل هم ما نگاهمان به تهران نباشد، در همه شهرها و روستاها استعدادهای خوبی داریم، باید امکانات و توسعه امکانات در شهرها و روستاها و با استعدادیابی، زمینه ظهور استعدادها را ایجاد کنیم و ورزش کشور را تقویت کنیم.

393913