راه اندازی صرافی کوین بیس بازار Web3 برای NFT ها در نسخه بتا

صرافی رمزارزی فهرست شده در نزدک، کوین بیس، چهارشنبه اعلام کرد که «Coinbase NFT» به طور رسمی در مرحله بتا راه اندازی شده است.
تصویر راه اندازی صرافی کوین بیس بازار Web3  برای NFT ها در نسخه بتا

به گزارش سایت خبری پرسون، Coinbase NFT “یک پلتفرم جامعه همتا به همتا است که در آن سازندگان و مجموعه داران می توانند برای بازدید، نمایش، خرید و ایجاد دارایی های دیجیتال گرد هم آیند.” کوین بیس برای اولین بار در اکتبر سال گذشته (مهر 1400) برنامه خود را برای راه اندازی بازار NFT اعلام کرده بود.

حساب رسمی توئیتر برای Coinbase NFT به شرح زیر است:

“امروز ما کارها را با یک تجربه دسترسی کامل برای برخی از دوستداران رمزارزها و هنرهای دیجیتال خود آغاز می کنیم. با افزایش سرعت، همه می توانند مجموعه گسترده NFTها را در اولین نسخه Coinbase NFT مشاهده کنند.”

این شرکت افزود: “برای مدت زمان محدودی، هیچ کارمزد تراکنشی برای کوین بیس وجود نخواهد داشت. ما در نهایت هزینه هایی را اضافه خواهیم کرد که مطابق با استانداردهای صنعت وب3 خواهد بود، البته پیش از موعد اطلاع رسانی خواهیم کرد.”

کوین بیس تاکید کرد: “ما در حال ساختن یک بازار اجتماعی با پشتیبانی از وب3 هستیم.” “شما به نام کاربری و رمز عبور نیاز نخواهید داشت. درعوض، از یک کیف پول رمزارزی خودسرپرست به عنوان گذرنامه دیجیتال خود برای ورود استفاده خواهید کرد. همچنین از آن برای پرداخت هزینه ها و ذخیره NFT ها استفاده خواهید کرد.”

علاوه بر این، وب‌سایت Coinbase NFT خاطرنشان می‌کند که در زمان راه‌اندازی، کوین بیس فقط از انواع فایل‌ها در قالب تصاویر دیجیتال، عکس‌ها و ویدیوها پشتیبانی می‌کند” و توضیح می‌دهد:

“در آینده، ما قصد داریم از انواع فایل های بیشتری مانند صدا و موارد دیگر نیز پشتیبانی کنیم.”

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

393901