خانه دار شدن زوج های جوان و کارمندان در جشنواره رمضان هلدینگ ساختمانی کیان

مهندس امین ورزدار مدیرعامل هلدینگ ساختمانی کیان و موسس شرکت کیان سازه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر از فروش ویژه اقساطی کلیه پروژه های این هلدینگ داد.
تصویر خانه دار شدن زوج های جوان و کارمندان در جشنواره رمضان هلدینگ ساختمانی کیان

به گزارش سایت خبری پرسون، جشنواره رمضان هلدینگ ساختمانی کیان از ابتدا ماه مبارک تا عیدسعید فطر واحدهای مسکونی، باغ، باغچه و ویلاهای هلدینگ را با دریافت ۴۰ درصد ارزش پروژه و با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار زوج های جوان وخانه اولی ها می گذارد. مهندس ورزدار افزود در این جشنواره شرایط ویژه ای هم برای دانشگاه ها، انجمن ها، ارگان ها و ادارات دولتی وخصوصی جهت فراهم نمودن شرایط خرید اقساطی خانه یا باغ وویلا برای اعضا،کارمندان و کارکنان شان قرار دادیم که خوشبختانه تا این لحظه با استقبال خوبی مواجه شده است.

مدیرعامل هلدینگ ساختمانی کیان در پایان خاطر نشان کرد رمضان ماه مهمانی خدا و مهربانی ست‌ . این ماه بهترین فرصت است که هرکس آنگونه که می تواند قدمی برای حال خوب دیگری بردارد. کیان سازه هم در همین راستا در این ماه مبارک سود فروش را ۲۰ درصد کاهش داده است تا سهمی در برکت رمضان داشته باشد.

جشنواره رمضان هلدینگ ساختمانی کیان تا عید سعید فطر در تهران و شهریار ادامه دارد. کلیه کارمندان دارات، دانشگاه ها، ارگان ها و اعضای انجمن ها می توانند از شرایط فروش اقساطی بدون سود در کلیه شعب کیان بهره مند شوند.

www.kiancontracting.ir

Kian.holding اینستاگرام

Realstate.kian اینستاگرام

393572