اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی منطقه 12 در شب‌های ماه مبارک رمضان:

همراه با شهروندان در لحظات دعا و مناجات

شهردار منطقه 12 از اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی در سطح منطقه، هم‌زمان با لحظات ملکوتی افطار خبر داد.
تصویر همراه با شهروندان در لحظات دعا و مناجات

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ارزش‌های مناجات‌خوانی دسته‌جمعی و برکات معنوی این فریضه برای مؤمنان گفت: الحمدالله به یمن وجود نظام جمهوری اسلامی می‌توانیم آشکارا و در انظار عمومی، به‌دور از دسیسه‌های اسلام‌ستیزان، نام متبرک اهل بیت (علیهم‌السلام) را فریاد کنیم، قرآن بخوانیم و فضای شهر را با بوی دعا عطرآگین سازیم.
یزدی با اشاره به اهالی متدین و انقلابی منطقه 12 افزود: خوشبختانه این منطقه از بافت فرهنگی و اصیلی برخوردار است که همواره در مناسبت‌‌های مذهبی پیش‌گام و نقش‌آفرین‌اند و شعائر و ارزش‌های دینی خود را جلوه‌گر می‌سازند.

وی ادامه داد: اکنون نیز با استفاده از فرصت شب‌های ماه مبارک رمضان، شهرداری منطقه 12 همگام و همراه با این شهروندان مؤمن و گران‌قدر در لحظات ملکوتی اذان مغرب با اجرای برنامه زنده اذان‌گاهی در سطح منطقه، دست به دعا و مناجات بلند می‌کند تا همگی ما بتوانیم از حظ معنوی دوچندانی در این شب‌ها بهره ببریم.

شهردار قلب طهران در تشریح برنامه زنده اذان‌گاهی این منطقه بیان کرد: این برنامه‌ها از شنبه 27 فروردین‌ماه در میدان شهدا آغاز می‌شود و با اجرای برنامه در عمارت دبیرالملک (یک‌شنبه، 28 فروردین)، میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) (دوشنبه، 29 فروردین)، باشگاه فرهنگیان (سه‌شنبه، 30 فروردین) و سرای کاظمی (چهارشنبه، 31 فروردین) ادامه خواهد داشت.

وی سیر اجرا در این برنامه را شامل مناجات‌خوانی، هم‌خوانی با قرآن، هم‌سرایی اسماالحسنی و اجرای اذان زنده برشمرد و ادامه داد: امیدواریم به برکت این ایام پرفضیلت، میهن اسلامی‌مان از گزند دشمنان در امان باشد و هر روز بالنده‌تر و پیروزمندتر از همیشه بدرخشد.

393244