سردار فدوی خبر داد:

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان

سردار فدوی گفت: ۱/۵ میلیون بسته معیشتی از امروز بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود.
تصویر توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه معیشتی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استقبال مردم با توجه به ماه مبارک رمضان از این مرحله رزمایش چشمگیر بود، اظهار داشت: مردم کمک‌کننده اصلی این موضوع هستند، اما ستاد فرمان اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی و کمیته امداد در این راه نقش اساسی داشتند و مجموعه سپاه نیز مسئول بسته‌بندی و پخش این کمک‌هاست.

وی افزود: ما در همه ماه‌ها میهمان خداوند هستیم و غیر از این نیست، اما این ماه یک میهمانی ویژه است و مردم در این ماه رغبت بیشتری به کمک به نیازمندان حس می‌کنند.

دریادار فدوی گفت: یک و نیم میلیون بسته معیشتی از امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ایام سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با اجرای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی، اسلام در این سرزمین مقدس نمادی پیدا کرد و امروز انقلاب اسلامی همه دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

سردار فدوی اظهار داشت: قدرت جبهه کفر نیز قبل و بعد انقلاب قابل مقایسه نیست؛ هر چه سال‌ها از پیروزی انقلاب گذشت به قدرت انقلاب افزوده و از قدرت جبهه کفر کم شد.

وی ادامه داد: پس از دلاوری‌های دهه ۶۰ کسی جرأت نکرد به مرکز انقلاب اسلامی چپ نگاه کند و یک تیر به‌عنوان جنگ به طرف ایران بزند؛ این به جهت عظمت و قدرت انقلاب اسلامی و دلدادگی مردم به این انقلاب است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر روز به دلدادگان انقلاب اسلامی اضافه می‌شود و دشمنان ما در جبهه کفر ضعیف‌تر شده‌اند.

منبع: ایلنا

392627