هم‌بازی شدن بازیگر مشهور با دخترش

کیت وینسلت بازیگر مشهور هالیوود به همراه دخترش میا ترپلتون در سریال درام «I Am» بازی خواهد کرد.
تصویر هم‌بازی شدن بازیگر مشهور با دخترش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از dailymail، کیت وینسلت در کنار دخترش میا هانی ترپلتون ۲۱ ساله در درام تلویزیونی جدید بازی خواهد کرد. این دو در اولین قسمت بلند این مجموعه تلویزیونی تحسین‌شده ایفای نقش خواهند کرد.

میا ترپلتون، ۲۱ ساله، راه بازیگری مادرش را دنبال می‌کند و تاکنون در فیلم کم‌هزینه ۲۰۲۰ Shadows بازی کرده است. این اولین پروژه‌ای است که مادر و دختر هر دو با هم در نقش‌های اصلی بازی کرده‌اند. با این حال، میا ترپلتون نقش کوچکی در فیلم A Little Chaos در سال ۲۰۱۴ داشت، جایی که خانم وینسلت نقش اول را بر عهده داشت.

فیلمبرداری قسمت کیت وینسلت، با عنوان «من روث هستم»، در اواخر آوریل آغاز خواهد شد.

مادر سه فرزند برنده اسکار گفت: من همیشه کار Dominic Savage، سازنده این سریال، و به‌ویژه تعهد او به گفتن داستان‌های واقعی را تحسین کرده‌ام.

تریپلتون بزرگترین دختر وینسلت و جیم تریپلتون کارگردان است. این دو از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ با هم زن و شوهر بودند. وینسلت ۴۶ ساله دو فرزند دیگر (جو مندز ۱۸ ساله و بیر وینسلت ۸ ساله) هم دارد.

دامینیک سویج کارگردان این سریال خواهد بود و در هر قسمت با بازیگران جدیدی که اغلب دیالوگ‌ها را بداهه‌پردازی می‌کنند همکاری خواهد کرد. قسمت اول این سریال، سال ۲۰۱۹ از شبکه ۴ بریتانیا پخش شد و در آن ویکی مک‌کلور، جما چان و سامانتا مورتون حضور داشتند.

کیت وینسلت در قسمت اول ” هستم (I Am) ” بازی می‌ کند. این ستاره در این قسمت به همراه دختر ۲۲ ساله‌ اش میا تریپلتون جلوی دوربین خواهد رفت. فیلمبرداری سریال اواخر آوریل آغاز می‌شود.

392312