رونمایی از کتاب «کجایی» با صدای پیام دهکردی

پنج شنبه 25 فروردبن از کتاب گویای «کجایی» سروده عارفه لک با گویندگی پیام دهکردی رونمایی می‌شود.

تصویر رونمایی از کتاب «کجایی» با صدای پیام دهکردی

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب گویای «کجایی» سروده عارفه لک با صدای پیام دهکری (کارگردان، بازیگر و مدرس) از سوی انتشارات نوین کتاب تولید شده، در فرودین ۱۴۰۱ رونمایی می‌شود.

«کجایی» مجموعه اشعار عارفه لک است که محتوایی عاشقانه و گاهی نیز اعتراضی دارد که برای نمونه می‌توان به این شعر اشاره کرد: «نمی‌شود این ساعت شنی را برگردانم تا تو دانه دانه به آغوشم بازگردی؟»

بهنام کلاه‌بخش (آهنگساز و نوازنده) آهنگسازی این اثر را متناسب با حال و هوای اشعار آن انجام داده و طراحی جلد و صفحات نسخه فیزیکی آن را نیز اردشیر رستمی، بازیگر و تصویرساز، بر عهده داشته است.

این آیین رونمایی در کافه کر در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و در این مراسم علاوه بر لک، دهکردی، رستمی و کلاه‌بخش، جمعی از هنرمندان شامل گویندگان و صداپیشگانی که تاکنون با انتشارات نوین کتاب گویا همکاری داشته‌اند، نیز حضور دارند.

عارفه لک، نویسنده، شاعر، مدرس بیان و بازیگر تئاتر است. او تاکنون در نمایش های «تکه‌های سنگین سرب»، «هیچکس نبود بیدارمان کند»، سریال «گاندو۲» و… بازیکرده و کتاب «درآمدی بر شور روزهای نیامده» هم از او به چاپ رسیده است. پیش‌تر، کتاب صوتی «آخرین دختر» نوشته نادیا مراد نیز با گویندگی عارفه لک در نوین کتاب گویا، منتشر شده بود.

اکنون، کتاب شنیداری «کجایی» به مدت زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه، با صدای پیام دهکردی و آهنگسازی بهنام کلاه‌بخش منتشر شده که در بسته فیزیکی آن، نسخه مکتوب کتاب نیز در ۶۸ صفحه با تصویرگری اردشیر رستمی نیز قرار دارد.

مراسم رونمایی از کتاب گویای «کجایی»، پنجشنبه ۲۵ فروردین، ساعت ۱۸ در کافه کُر، واقع در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و ورود برای عموم مردم آزاد است.

392166